Teleoperador/A De Teleassistència Bcn It - Tardes

Detalles de la oferta

Key Talent Indicator  somos la consultora tecnológica especializada en recursos humanos que ofrece soluciones innovadoras para la gestión del talento.
Tenemos un enfoque basado en el uso de nuestro software con IA para que te puedas evaluar y analizar tus habilidades y aplicar a las ofertas que más encajan contigo.
Somos eficientes, evaluamos el talento de manera objetiva, sin sesgos y cerramos el tiempo de contratación en tiempo record dando resultados óptimos.
Desitges contribuir al benestar d'altres persones?
T'invitem a unir-te al nostre equip!
Funcions del rol: Realitzar l'atenció de trucades telefòniques i resta de comunicacions mantingudes amb la persona usuària i/o les persones del seu entorn soci-familiar per a donar resposta a les seves necessitats i demandes, dins de les competències pròpies del servei i amb respecte a la normativa i les bones pràctiques professionals.
Afrontar les situacions d'emergència que es produeixin tant en trucades entrants com en les emeses, aplicant els protocols d'actuació i emprant habilitats psicosocials per a poder realitzar la intervenció o assignació de recursos necessaris.
Realitzar seguiment de l'acció aplicada i de la situació de l'usuari.
Seguiment i control del benestar de les persones usuàries a través de crides periòdiques de verificació.
Fer el treball administratiu i documental de la informació relativa a les diferents intervencions, tant ordinàries com extraordinàries.
Mantenir actualitzada la informació en els expedients de les persones usuàries Registre i documentació d'incidències en el sistema de gestió corresponent.
Què necessites?
ESO/EGB.
Valorable: CP en Gestió de trucades de teleassistència, CP Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials o domicilis, CFGM Tècnic/a en Emergències Sanitàries, CFGM Tècnic/a en Atenció a Persona en Situació de Dependència, CFGM Tècnic/a en Cures Auxiliars d'Infermeria, CFGS Integració Social.
Nivell català alt (ideal aportar títol nivell C1).
Nivell Mitjà-Alt en Ofimàtica.
Experiència de 6 mesos en atenció telefònica o en el sector de teleassistència.
Proactivitat, agilitat, responsabilitat, treball en equip i empatia.
Què t'oferim?
Suplència de 40 hores setmanals per la campanya de nadal (més de 3 mesos).
Horari: dies rotatius de dilluns a diumenge (setmana curta/setmana llarga) i horari fixe de 15:00-23:00h.
Salari: 17.025 euros bruts anuals 14 pagues + plus festiu.
Data incorporació: immediata.
Localització: Barcelona (Magòria-La Campana).
#LI-GE1


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Vendedor/A

.¿Quieres ser parte de un equipo que es como una familia, donde el aprendizaje es constante, y tendrás el apoyo directo de tu mánager y la oportunidad de mar...


Kingfisher Plc - Madrid

Publicado a month ago

Vendedor/A Joyería - Las Rozas Village (14H)

¿Quieres formar parte de un equipo donde la colaboración y el buen rollo son la base de todo? ¿Disfrutas asesorando, creando estilismos únicos con producto e...


Tous - Madrid

Publicado a month ago

Vendedor/A Full Time

We are looking for a competitive retail Sales Assistant to help customers identify and purchase products they desire. Sales assistant duties include selling,...


Furla - Madrid

Publicado a month ago

Vendedor/A Joyería - C.I. Preciados (18H)

.¿Quieres formar parte de un equipo donde la colaboración y el buen rollo son la base de todo? ¿Disfrutas asesorando, creando estilismos únicos con producto ...


Tous - Madrid

Publicado a month ago

Built at: 2024-12-12T06:26:08.723Z