Teleoperador/A De Teleassistència Bcn It - Tardes

Detalles de la oferta

Key Talent Indicator somos la consultora tecnológica especializada en recursos humanos que ofrece soluciones innovadoras para la gestión del talento. Tenemos un enfoque basado en el uso de nuestro software con IA para que te puedas evaluar y analizar tus habilidades y aplicar a las ofertas que más encajan contigo. Somos eficientes, evaluamos el talento de manera objetiva, sin sesgos y cerramos el tiempo de contratación en tiempo record dando resultados óptimos. Desitges contribuir al benestar d'altres persones? T'invitem a unir-te al nostre equip Funcions del rol: Realitzar l'atenció de trucades telefòniques i resta de comunicacions mantingudes amb la persona usuària i/o les persones del seu entorn soci-familiar per a donar resposta a les seves necessitats i demandes, dins de les competències pròpies del servei i amb respecte a la normativa i les bones pràctiques professionals. Afrontar les situacions d'emergència que es produeixin tant en trucades entrants com en les emeses, aplicant els protocols d'actuació i emprant habilitats psicosocials per a poder realitzar la intervenció o assignació de recursos necessaris. Realitzar seguiment de l'acció aplicada i de la situació de l'usuari. Seguiment i control del benestar de les persones usuàries a través de crides periòdiques de verificació. Fer el treball administratiu i documental de la informació relativa a les diferents intervencions, tant ordinàries com extraordinàries. Mantenir actualitzada la informació en els expedients de les persones usuàries Registre i documentació d'incidències en el sistema de gestió corresponent. Què necessites? ESO/EGB. Valorable: CP en Gestió de trucades de teleassistència, CP Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials o domicilis, CFGM Tècnic/a en Emergències Sanitàries, CFGM Tècnic/a en Atenció a Persona en Situació de Dependència, CFGM Tècnic/a en Cures Auxiliars d'Infermeria, CFGS Integració Social. Nivell català alt (ideal aportar títol nivell C1). Nivell Mitjà-Alt en Ofimàtica. Experiència de 6 mesos en atenció telefònica o en el sector de teleassistència. Proactivitat, agilitat, responsabilitat, treball en equip i empatia. Què t'oferim? Suplència de 40 hores setmanals per la campanya de nadal (més de 3 mesos). Horari: dies rotatius de dilluns a diumenge (setmana curta/setmana llarga) i horari fixe de 15:00-23:00h. Salari: 17.025 euros bruts anuals 14 pagues plus festiu. Data incorporació: immediata. Localització: Barcelona (Magòria-La Campana). LI-GE1


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Adzuna_Ppc

Requisitos

Sales Development Representative - Fintech

Exciting Opportunity for a Sales Development Representative in a Fast-Growing Fintech Meritt is excited to present an outstanding opportunity with a well-fun...


Meritt. - Otra

Publicado 6 days ago

Vendedor/A Madera Indefinido 32H Rotativo La Zenia (Especialistas)

Nuestras Tiendas es el lugar donde demostramos, cara a cara, nuestro propósito. Si compartes este objetivo y tu satisfacción es conseguir que los clientes pu...


Leroy Merlin España - Otra

Publicado 6 days ago

Promotora Campaña De Navidad 2024/2025

About Us: AIRE Ancient Baths are temples dedicated to creating the ultimate relaxation experience, where time does not exist. Inspired by the tradition of ba...


Aire Ancient Baths - Otra

Publicado 6 days ago

Sales Advisors

The Wise Seeker is the leading HR technology company in unbiased talent evaluation. With over 15 years in the industry analyzing the needs and demands of the...


Key Talent Indicator - Otra

Publicado 6 days ago

Built at: 2024-11-26T08:43:16.769Z