The Wise Seeker somos la empresa tecnológica de RRHH líder en la evaluación de talento sin sesgos. Con más de 15 años en el sector analizando las necesidades y exigencias del mercado laboral somos capaces de identificar el mejor talento para cada empresa gracias a nuestro equipo de profesionales y a la plataforma Saas integrada con Inteligencia Artificial. Somos eficientes, evaluamos el talento de manera objetiva, sin sesgos y cerramos el tiempo de contratación en tiempo record dando resultados óptimos.Busquem un/a Teleoperador/a per al nostre Servei de Teleassistència ubicat a Barcelona. Missió: Atendre i gestionar les comunicacions del servei de Teleassistència, amb la finalitat de donar resposta a les necessitats i demandes de les persones usuàries.Funcions del rol:Realitzar l'atenció de trucades telefòniques i resta de comunicacions mantingudes amb la persona usuària i/o les persones del seu entorn soci-familiar per a donar resposta a les seves necessitats i demandes, dins de les competències pròpies del servei i amb respecte a la normativa i les bones pràctiques professionals. Afrontar les situacions d'emergència que es produeixin tant en trucades entrants com en les emeses, aplicant els protocols d'actuació i emprant habilitats psicosocials per a poder realitzar la intervenció o assignació de recursos necessaris. Realitzar seguiment de l'acció aplicada i de la situació de l'usuari. Seguiment i control del benestar de les persones usuàries a través de crides periòdiques de verificació.Fer el treball administratiu i documental de la informació relativa a les diferents intervencions, tant ordinàries com extraordinàries. Mantenir actualitzada la informació en els expedients de les persones usuàries Registre i documentació d'incidències en el sistema de gestió corresponent.Què necessites?Formació Tècnic/a en Emergències Sanitàries o Tècnic/a en Atenció a les Persones en Situació de Dependència. Certificat de Professionalitat en Gestió de Trucades de Teleassistència.Català Nivell C1Experiència mínima 6 mesos en atenció telefònica o en el sector de teleassistènciaConeixements bàsics d'informàtica i maneig d'aplicacions de gestióCapacitat per a manejar situacions d'estrès i actuar amb rapidesa en casos d'emergènciaCapacitat per a treballar en equip i sota pressió, proactivitat, orientació a resultats i excel·lents habilitats de comunicació i empatiaQuè t'oferim?Jornada laboral de 1750 hores/any amb torns rotatiusHorari: de dilluns a diumenge (rotatius) setmana curta i setmana llarga. Matins: 7 h a 15h, Tardes 15 h a 23h i Nits 23 h a 7h.(Aproximadament)Salari: 17025,12 euros bruts anuals.Data incorporació: immediata#LI-GE1