Teleoperador/A - Call Center

Detalles de la oferta

A Criteria Recursos Humans som especialistes a aportar solucions per a potenciar el capital humà de les nostres empreses client, entenent les seves necessitats i ajudant-les a treure el màxim potencial a les seves capacitats.
Som un grup de professionals compromesos i compromeses, que treballem cada dia amb il-lusió.
Fem nostres els objectius de les nostres empreses client i ens esforcem amb entusiasme per a aconseguir-los, t'uneixes al nostre equip?
Seleccionem a un/a Teleoperador/a - Call Center per a una empresa que pertany a una important multinacional francesa.
- La missió principal serà la venda mitjançant trucades telefòniques i la captació de nous clients.
- Realització de campanyes de màrqueting.
- Acompanyament dels clients i gestió d'incidències eventuals, mitjançant trucades telefòniques i correus electrònics.
- Seguiment i gestió de la informació relativa als clients.
- Gestió de la base de dades.
- Maneig d'eines ofimàtiques (Excel, Word i CRM Salesforce).
- Experiència 2 anys.
- Experiència prèvia de 2 anys en call center.
- Coneixements dels processos i eines de call center.
- Coneixements tècnics d'eines ofimàtiques i CRM.
- Bones habilitats comunicatives i capacitat de negociació.
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- títol fp de grau mig - comerç i màrqueting
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Competències / coneixements: - Rigor, metodologia, actitud proactiva i capacitat organitzativa.
- Flexibilitat i bona adaptació davant el canvi.
- Consecució dels objectius establerts segons clients captats.
- Permisos de conduir: b
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1500
- Altres beneficis: - Formar part d'una companyia en ple creixement.
- Contractació indefinida.
- Incorporació immediata (inicis de març).
- Jornada completa.
- Horari: de dilluns a divendres de 8.30 a 18h i els divendres de 9-16h.
- Modalitat presencial.
- Salari: 18.000€ bruts/anuals + incentius (sense límit)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Customer Support Open Application - Swedish/Norwegian Speakers

Here at GIG, we are constantly looking for talent to join our CS & KYC team. Are you new to the iGaming business, or are you looking for new challenges in yo...


Gaming Innovation Group - Málaga

Publicado 9 days ago

Teleoperador/A Recepción De Llamadas- Banca

Teleoperador/a Recepción de llamadas- Banca Servinfom Finance, somos una compañía del Grupo Servinform, formado por más de 9.000 profesionales que da servici...


La Opinión De Murcia - Málaga

Publicado 9 days ago

Customer Delivery Lead

SD Worx SAP Solutions is an international division within SD Worx that focuses on digital HR transitions primarily with SAP solutions. We transform our clien...


Sd Worx - Málaga

Publicado 9 days ago

Teleoperador/A Recepción De Llamadas- Banca

Descripción: Servinfom Finance, somos una compañía del Grupo Servinform, formado por más de 9.000 profesionales que da servicio a más de 1.500 clientes, espe...


Servinform - Málaga

Publicado 9 days ago

Built at: 2025-01-18T08:03:23.947Z