Teleoperador/A_28090

Detalles de la oferta

- Atenció al client/a: Proporcionar suport als/les clients/es amb un enfocament proactiu, atenent sol·licituds, resolent incidències i responent a consultes.
- Gestió d'imprevistos: Actuar amb agilitat per resoldre problemes operatius i coordinar-se amb altres departaments quan sigui necessari.
- Ús de l'eina de backoffice: Gestionar la plataforma interna de l'empresa per resoldre incidències i gestionar processos.
- Coordinació interna: Treballar estretament amb els equips de desenvolupament i producte, assegurant la resolució correcta de problemes tècnics i operatius.
- Documentació de casos: Registrar i documentar incidències a la plataforma per al seguiment i l'anàlisi posterior.
- Millora de processos: Identificar possibles millores en els processos d'atenció i suport al client per optimitzar l'eficiència de l'equip.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Representante De Atención Al Cliente Para Mercado

**Advisor** **Location** - Barcelona, Spain**Language** - Italian*** **Description**: ¿Te entusiasma crear experiências memorables? Entonces únete a nosotr...


Webhelp - Barcelona

Publicado 9 days ago

Cuidador/A Interno/A Fin De Semana

Barcelona- De sábado a las 9h a domingo a las 21h**Salario bruto**: *** **539,62 €** **/mes** *** **¿Qué buscamos?**: - Cuidador/a para 2 usuarios que Viv...


Cuideo - Barcelona

Publicado 9 days ago

Maitre Comercial - Masia - Zona Granollers

SE PRECISA MAITRE COMERCIAL PARA GESTION DE BANQUETES, PRESUPUESTOS, ETC... lunes marte fiesta. horarios a convenir. salario aprox inicial 1700 netos + bonus...


Sinenger Consulting - Barcelona

Publicado 9 days ago

Cuidador/A Persones Dependents

Cerquem professional per a treballar com auxiliar de geriatria realitzant accions d'acompanyament a la vida diària de persones grans i/o dependents a Esparre...


Caminem Junts Sl - Barcelona

Publicado 9 days ago

Built at: 2024-11-24T13:37:57.548Z