Telefonista/Recepcionista

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar?Funcions i requisits de la vacant TELEFONISTA/RECEPCIONISTA Des de Marlex estem col·laborant amb un important despatx/assessoria d'advocats/des i economistes, ubicat a la ciutat de Girona, que compta amb un llarg recorregut professional i un prestigi consolidat a través dels anys gràcies a la seva professionalitat i rigor, ja que requereixen incorporar un/a RECEPCIONISTA / TELEFONISTA.Reportant directament al/la Responsable d'Administració, la persona seleccionada s'ocuparà de:Atenció telefònica, on-line i presencial als/les clients.Gestió, actualització i manteniment de la base de dades dels/les clients.Gestió de la correspondència entrant i sortint.Enviament de circulars.Preparació de visites (organització de sales, mitjans necessaris per a realitzar la visita,...).Tot tipus de tasques administratives relacionades directament amb la posició (ex: arxiu,...).Què s'ofereix?Formar part d'un despatx/assessoria gironí consolidat, amb gran reputació i prestigi, que vetlla pel seu equip de treball.Contracte indefinit i jornada laboral completa, de dilluns a divendres.Flexibilitat horària.Estabilitat laboral i bon ambient de treball.Opcions de desenvolupament professional.Ets el/la candidat/a ideal si...Disposes d'experiència mínima de 4-5 anys ocupant una posició de similars característiques en assessoria, gestoria, despatx professional,...Comptes amb formació en l'àrea d'Administració, Atenció al client, entre d'altres.Tens facilitat per treballar amb eines informàtiques, sobretot amb el paquet Office.Estàs habituat/a a treballar amb un programa de gestió.Tens ganes de formar part d'un equip de treball sòlid i cohesionat, i integrar-te en un projecte laboral estable.Ets una persona rigorosa i detallista, amb sentit de la urgència i la priorització, amb bones habilitats comunicatives, empàtica, responsable i implicada, que generi confiança en el/la seu/va interlocutor, i que li agradi la feina ben feta.Condicions que ofereix l'empresa: De 9 a 14 i de 15 a 19, amb flexibilitat horària d'entrada i sortida.Previsió d'incorporació: Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances.Experiència mínima de 4-5 anys en una posició similar en assessoria, gestoria o despatx professional.#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Mozos/As Almacén Sector Alimentación [Vkv-233]

¿Estás buscando una nueva oportunidad laboral? ¿Quieres trabajar en una importante empresa del sector de la pastelería situado en Bonmatí?¿Tienes experiencia...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 5 days ago

23319 - Recepcionista Administratiu/Va [Oe-725]

Important empresa de serveis de neteja de la zona de la Selva , necessita incorporar a plantilla una recepcionista a les seves oficines de Riudellots de la S...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 5 days ago

(Ptz-263) - Responsable De Centro - Recambios Y Posventa

Descripción¿Tienes formación en mecánica o electromecánica de automoción y gestión de empresas? ¿Tienes experiencia en el área de posventa en concesionarios ...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 5 days ago

B-226 | Agente Profesional

OPORTUNIDAD: Ampliamos Dpto. para 2023 con trabajo estable. Estamos interesados en una persona con valía para el asesoramiento presencial a clientes, y que p...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 5 days ago

Built at: 2025-01-14T09:10:02.934Z