Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Personal Neteja Subsitució Mora-Flix

Substitució JUNY per la neteja d'unes oficines a Mora d'Ebre i Flix. Horari flexible. El servei es realitza Dilluns i Dimecres.Neteja de les diferents estànc...


Desde Serveis De Neteja - Tarragona

Publicado a month ago

Recruiter 360

Des de Marlex estem ampliant equip i projecte a la zona de Tarragona. Si t'apassiona el món de les persones, la selecció de personal, les vendes i la captaci...


Desde Marlex Human Capital - Tarragona

Publicado a month ago

Borsa De Treball De Places D'Agutzil I Oficial De

Ajuntament de Santa Oliva. Borsa de treball de places d'Agutzil i Oficial de primera paleteria, lampisteria, i jardineria. Concurs o valoració de mèrits. Lab...


Desde Ajuntament De Santa Oliva - Tarragona

Publicado a month ago

Consultor/A Rrhh Jr

Desde INTERIM GROUP estamos seleccionando/a a un/a Consultor/a RRHH JR para nuestra oficina de Vendrell. ¡Estamos buscando a un nuevo/a compañero/a!Experiènc...


Desde Interim Group - Tarragona

Publicado a month ago

Técnico/A De Administración Con Discapacidad

Técnico/A De Administración Con Discapacidad
Empresa:

Adecco


Detalles de la oferta

Job summary
Experienced customer service and administrative professional needed for full-time position in Santa Oliva.Responsibilities include maintaining and managing databases, contacting clients, assisting with proposals, placing orders and coordinating with suppliers, organizing department travel, managing invoices and documentation, and providing administrative support.Requirements include a degree in Administration and Finance, previous experience in a similar role, advanced Excel skills, knowledge of SAP, intermediate English proficiency, and a valid driver's license with own vehicle.
Job seniority: entry level
Responsibilities
• Maintaining and managing the database• Contacting clients• Assisting with proposal creation• Placing orders and coordinating with suppliers• Organizing department travel• Managing invoices and documentation• Providing administrative support• Other department-specific administrative tasks
Requirements
• Degree in Administration and Finance• Previous experience in a similar role• Advanced Excel skills• Knowledge of SAP• Intermediate English proficiency• Valid driver's license with own vehicle
Key Skills Needed
• Customer service• Database management• Microsoft Excel• SAP• English proficiency• Administrative support• Organizational skills
Benefits
• Full-time position• Rotating shifts (morning, afternoon, and night)• Temporary contract with possibility of permanent position


Fuente: Grabsjobs_Co

Requisitos

Técnico/A De Administración Con Discapacidad
Empresa:

Adecco


Built at: 2024-06-02T11:26:55.691Z