El nostre client és una empresa tecnològica ubicada a Manresa.
És capdavantera en el desenvolupament de software de gestió en el sector automoció.
Disposen de més de 25 anys de recorregut i disposen de seus a Espanya i Mèxic.
Estem buscant per ampliar el equip del área comercial internacional un/a **TÈCNIC ATENCIÓ AL CLIENT MERCAT FRANCÈS**.
**Quines seran les teves funcions?
**
- Et responsabilitzaràs de proporcionar als clients del mercat francès informació i suport en relació al nostre producte
- Resoldràs els seus dubtes e incidències en un primer nívell i escalaràs les incidències que hagin de resoldre altres departaments de la empresa
- Asseguraràs que els nostres clients del mercat francès tinguin una bona experiència
- Preparació d'informes i raports de l'área d'atenció al client
- Puntualment et desplaçaràs a fer visites a empreses client
**Què oferim?
**
- Estabilitat laboral
- Jornada completa, de dilluns a divendres de 8h a 17h, amb possibilitats de flexibilitat
- Intensiu pla de formació inicial i formació contínua i innovadora, perquè estiguis al dia en les últimes tendències del mercat i puguis donar un servei excel-lent als clients
- Possibilitats de projecció de carrera com a Consultor d'implantació
- Interessant paquet retributiu en funció del perfil que aportis VS el que demanem
Si ets una persona organitzada i que t'agraden els nous reptes, busques una feina dinàmica on estar en continu aprenentatge, on fer un gran treball en equip aquesta és la teva oportunitat.
**Què ens agradaria que aportessis?
**
- Formació en l'área comercial o de gestió administrativa
- Experiència mínima de 3 anys realitzant funcions d'atenció al client, postvenda o similar en mercats internacionals, preferiblement França
- Disponibilitat per viatjar per a conèixer els clients que els comercials vagin adquirint (la gestió diària després es fa des de l'oficina)
- Imprescindible nívell molt avançat de francès
- Valorable coneixements o motivació per el sector tecnològic, ERP, software de gestió
- Residència al Bages