Imprescindibles: Persona aturada menor de 30 anys. Grau universitari en INFORMÀTICA.Estudis finalitzats en el últims 3 anys o 5 anys en cas d'acreditar un grau de discapacitat. Experiència menys de 3 mesos en l'ocupació. Català nívell C.Anglès nívell B.Complir amb els requisits per a formalitzar un contracte formatiu per a la pràctica professional. Oferta emmarcada dins d'un programa del SOC de Foment de l'Ocupació
PROGRAMA PRIMERA EXPERIENCIA PROFESSIONAL EN LES ADMINISTRACIONS PUBLIQUES - Administració integral de la base de dades de l'entitat, per a la gestió i manteniment de les dades dels contactes vinculats a la FAS. - Formació, acompanyament i suport en relació a l'eina CRM, a l'equip de la FAS. - Revisió i redacció de manuals d'ús i estil de l'eina CRM com a documentació de suport per a les persones de l'entitat usuàries del sistema. - Generació d'informes d'impacte, vinculats a la gestió d'accions de difusió, organització interna de l'organització i activitats realitzades des de la FAS, a partir de la informació oferta per la base de dades. - Suport en les tasques de desenvolupament de funcionalitats que connectin el sistema CRM amb l'eina web de l'organització - Participació en els Fòrums i assemblees de l'Associació SinergiaTIC, agent responsable del desenvolupament tecnològic del software CRM. - Proposta de millores a nívell de processos i/o de funcionalitat de l'eina CRM de l'organització
- anglès (parlat mitjà, escrit mitjà)
- català (parlat mitjà, escrit mitjà)
- Competències / coneixements: - Capacitat d'organització i de planificació. - Facilitat per treballar en equip. - Creativitat, iniciativa i innovació. - Capacitat de recerca d'informació, d'anàlisi, d'estructuració, de priorització i d'organització de la mateixa. - Capacitat de comunicació escrita i oral. - Orientació al client.
- Contracte laboral temporal (12 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1628