El/La Tècnic/a de Sistemes i Suport, en dependència del Responsable de Sistemes i de la Direcció TIC, s'encarregarà de configurar, administrar i monitoritzar els sistemes informàtics i de xarxa d'Aspace per garantir-ne les prestacions, continuïtat i la seguretat de la informació.
1.
Administrar els servidors, tot monitoritzant el seu estat i fent-ne les actualitzacions i altres actuacions de manteniment necessàries.
2.
Configurar i administrar les aplicacions bàsiques de l'entitat (domini, bases de dades, correu electrònic, centraleta IP, etc).
3.
Administrar la infraestructura de xarxa, tot configurant-la i monitoritzant-la periòdicament.
4.
Prevenir les caigudes del servei, tot establint els controls i sistemes alternatius necessaris.
5.
Fer les simulacions i proves requerides de resposta a contingències.
6.
Resoldre les incidències a nívell de sistemes, restablint els serveis o hablitant-ne d'alternatius per tal que els usuaris en puguin fer ús.
7.
Contacte amb els proveïdors tècnics de sistemes.
8.
Establir i supervisar les mesures de seguretat necessàries per a garantir l'accés adequat a la informació i la seva integritat i confidencialitat.
9.
Donar suport als projectes de desenvolupament d'aplicacions, disposant les eines i la infraestructura que requereixin a tal efecte.
10.
Administrar la plataforma microinformàtica i la resta de dispositius d'usuari.
11.
Donar suport directe als usuaris (remot o presencial) per a resoldre les incidències que sorgeixin en els seus equips.
12.
Participar en accions formatives en matèria TIC que puntualment puguin anar sorgint.
- Experiència 2 anys.
2 any desenvolupant funcions d'administració de xarxes i sistemes Windows i Linux.
Tracte directe amb usuaris de la plataforma informàtica.
Es valorarà coneixement o experiència en els entorns de salut o de la discapacitat.
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- Tècnic grau mitjà Sistemes MicroInformàtics i Xarxes (o superior)
- català (parlat superior, escrit superior)
- espanyol (parlat superior, escrit superior)
- Competències / coneixements: Es valoraran certificacions i formacions addicionals en seguretat de xarxes, ciberseguretat, Cisco, Fortinet, administració de sistemes Linux i Windows, Virtualització (Hyper-V) i l'entorn Microsoft 365
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Altres beneficis: Salari: Aquell establert per Conveni Col-lectiu SISCAT