A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions.
El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals.
A dia d'avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur.
**Quim som?
**
Orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l'objectiu comú, que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un 'plus' en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi.
T'identifiques amb aquests valors i comportaments?
Si és així, t'estem buscant!
**El repte que et proposem**:
Actualment estem cercant un/a **TÈCNIC/A SELECCIÓ RRHH** per treballar a la nostra oficina ubicada a **POLINYÀ**.
**Quina és la missió de l'Interim Service Team?
**
**El teu dia a dia**:
En dependència directe de la Interim Area Manager, les responsabilitats de la persona seleccionada seràn...
- Seleccionar professionals que encaixin amb les necessitats del client empresa.
- Captar i potenciar oportunitats de negoci de prospectes i clients existents.
- Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors.
- Gestionar tasques administratives relacionades amb els processos de selecció.
- Assessorar al client empresa i treballador/a en material laboral.
**Què oferim?
**
- Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
- Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
- Treballar en un equip jove i dinàmic.
- Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
- Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
- Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
- 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
- Programa d'Onboarding i formacions específiques.
- Tens experiència en el sector o en atenció al client.
- Et consideres una persona dinàmica, resolutiva i enèrgica.
- Comptes amb una forta vocació per l'àmbit de la selecció, les vendes i el contacte amb les persones.
- Tens altes habilitats comunicatives, capacitat per treballar sota pressió i moltes ganes d'aprendre i desenvolupar-te professionalment en el sector dels RRHH!
- Resideixes a la zona de Polinyà o rodalies.