A XTA busquem nou/va company/a per l'equip SAT!
Si ets una persona amb recursos comunicatius, pacient pel tracte amb el client i estàs buscant un projecte per a compaginar amb els teus estudis o una altra ocupació, t'interessa el que t'explicarem!
Les funcions principals són:
- rebre les trucades entrants pel servei tècnic per a resoldre les incidències dels usuaris XTA, duent a terme les comprovacions bàsiques d'accés i registrant les incidències (Internet i telefonia fixa) al CRM;
- agendar i planificar les reparacions amb el tècnic WiFi i FO, si s'escau;
- registre dels RMA;
- configuració de routers;
- tancament dels partes de treball dels tècnics de c&
- parles català i castellà perfectament.
Si a més parles anglès, serà un plus!
- estàs acostumat/da a treballar amb eines informàtiques;
- tens experiència prèvia en atenció al client.
Si ha sigut en gestió d'incidències, millor!
- valorarem positivament si estàs cursant un CFGM i/o CFGS en Sistemes Microinformàtics i Xarxes, o similars.
Què oferim?
- Contracte indefinit.
- Jornada parcial: l'horari per la posició és de dimecres a dimarts ininterromput.
Treballaràs una setmana completa, i la següent la tindràs lliure.
Entre setmana l'horari és de 16h a 20h i els caps de setmana de 9h a 14h.
- Salari de 500€ bruts mensuals.
Si vols formar part d'un equip dinàmic amb molt bon ambient laboral en una empresa en ple creixement, deixa'ns el teu CV.
Tipo de puesto: Media jornada, Contrato indefinido
Horas de medio tiempo: 15 por semana
Salario: 500,00€ al mes
Horario:
- De lunes a viernes
- Disponibilidad fin de semana
Preguntas para la solicitud:
- Tens carnet de conduir i vehicle propi?
- Domines (conversa i escriptura) els dos idiomes: català i castellà?
Educación:
- FP Grado Medio (Deseable)