Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Administratiu/Va Rrhh

Som Petits Genis, una empresa del món de la docència i el lleure. En aquests moments estem buscant un perfil administratiu de recursos humans. - Experiència ...


Desde Petits Genis 360 - España

Publicado a month ago

Auxiliar Administrativo (M/H) Recursos Humanos

Compañía del sector medioambiental, se encuentra en busqueda y selección de: **AUXILIAR ADMINISTRATIVO (M/H) RECURSOS HUMANOS (SOFT HR)** El puesto se ubica...


Desde Bioreciclaje De Cádiz S.A. - España

Publicado a month ago

Subaltern/A Centres Educatius Alt Urgell

Subaltern/a per substitucions de curta durada a la Seu d'Urgell. Els requisits per ocupar aquest lloc són: titulació d'estudis primaris i coneixements de nív...


Desde Generalitat De Catalunya - España

Publicado a month ago

Tècnic/A En Sistemes/Tècnic/A

El Col-legi Oficial de Farmacèutics de Lleida, és una corporació de dret públic al servei de la ciutadania i dels professionals col-legiats. Les Oficines Col...


Desde Col·Legi Oficial De Farmacèutics De Lleida - España

Publicado a month ago

Tècnic/A Rrhh
Empresa:

Optima Business Consulting


Lugar:

España

Detalles de la oferta

Empresa de transport de viatgers de Lleida, necessita incorporar al seu equip una persona per recolzar a l'área de RRHH i PRL.

**Funcions i responsabilitats a desenvolupar**:

- Gestió de les ISO's i de la protecció de dades.
- Gestionar la PRL interna i coordinar la documentació amb empreses externes en matèria de PRL.
- Coordinar la gestió laboral de l'empresa (contractes, altes i baixes, nòmines, vacances,...).
- Gestionar i coordinar el Pla d'Igualtat.
- Dissenyar i coordinar activitats Outdoor.
- Suport als processos de selecció de determinats perfils, aportant eines alternatives de reclutament i creant una base de dades pròpia.
- Gestió de la documentació de l'acollida i fer-ne el seguiment de les noves incorporacions.
- Gestionar la documentació relacionada amb la formació del personal.
- Disseny i execució dels plans formatius de l'empresa.
- **Formació acadèmica**: CFGS en Administració i/o titulació universitària, preferiblement en relacions laborals, graduat social, ciències del treball o psicologia.
- **Coneixements**:es valoraran coneixements en matèria laboral, de PRL, ISO i ofimàtica.
- **Experiència professional**: preferiblement experiència prèvia d'un mínim de 2 anys en posició similar.
- **Aspectes a valorar**: persona amb iniciativa, organitzada, proactiva, compromesa amb la feina i l'empresa, amb empatia i respecte.

**Condicions**:

- ** Horari**:40 hores setmanals.
- Possibilitat de promoció interna.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Tècnic/A Rrhh
Empresa:

Optima Business Consulting


Lugar:

España

Built at: 2024-09-07T07:47:46.489Z