Les funcions principals a desenvolupar seran:
- Realitzar sessions de suport i acompanyament a la persona participant per garantir la seva continuïtat en el programa.
- Treballar tots aquells aspectes personals i/o competencials que per la vulnerabilitat del col·lectiu dificultin la continuïtat en el programa.
- Facilitar a les persones contractades una millor adaptació al lloc de treball i un reforç competencial, per al posterior retorn al mercat laboral.
- Mantenir la comunicació amb les persones participants, tant de manera individual com grupal, per a contribuir en la seva integració en les actuacions del Programa.
- Fer seguiment de l'actuació de contractació i la de formació, si aquesta darrera forma part del programa, de cada participant.
- Elaborar un informe individualitzat per cadascun dels participants, segons s'han executat totes les tasques definides anteriorment.
- Realitzar els tràmits de seguiment i gestió necessaris per a l'execució del programa. -vetllar, per les possibles necessitats formatives de les persones destinatàries i derivar-les, si s'escau, als recursos formatius més adients.
- Gestiona l'actuació d'acompanyament mitjançant l'aplicació GALILEU del Servei Públic d'Ocupació de Catalunya. Registrant totes les accions realitzades durant l'actuació, incloent-hi les accions directes amb les persones participants, així com les accions de preparació i execució de la pròpia actuació d'acompanyament.
- Realitzar la gestió administrativa relativa al procés de les persones ateses (expedient) i al programa a través del aplicatiu de gestió propi de l'EMFO i d'altres sistemes de gestió propis del programa.
- Recollir les dades necessàries per poder reportar indicadors, individual i globals, que permetin establir mecanismes d'avaluació individual i global de les activitats.
- Avaluar amb la responsable del programa i/o amb altres serveis participants, en relació als resultats obtinguts i proposar, si s'escau, mecanismes de millora que garanteixin l'eficiència dels procediments.
- Definir estratègies amb l'equip d'intermediació i gestió d'ofertes per tal de facilitar l'accés dels participants en els processos de selecció de persones de les empreses col·laboradores.
- Informar per l'autoocupació i derivar al servei/professional corresponent en cas que la persona atesa mostri interès.
Experiència 12 mesos. Experiència mínima d'un any en programes d'orientació i acompanyament a la inserció.
Es valorarà experiència en lloc de treball afí o similiar
TÍTOL DE GRAU
Psicologia, Pedagogia, Psicopedagogia o àmbit social
català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Competències / coneixements: Comunicació (Nivell: MITJÀ) : Autonomia (Nivell: MITJÀ) : Flexibilitat (Nivell: MITJÀ) : Empatia (Nivell: MITJÀ) : Treball en equip (Nivell: MITJÀ) : Ofimàtica (Nivell: MITJÀ) : Planificació i organització (Nivell: MITJÀ) :
Disponibilitat de vehicle: automòbil
Permisos de conduir: bContracte laboral temporal (1 mesos)
Jornada completa
Salari mensual brut 1873
Altres dades d'interès: Contracte temporal per substitució de persona treballadora en situació d'incapacitat temporal