EL PROJECTE A DESENVOLUPAR:
La persona que s'incorpori a l'equip donarà suport transversal als procediments d'acreditació i reconeixement als que es presenta l'hospital, contribuint a la millora del sistema de qualitat del centre.
LES RESPONSABILITATS:
Gestionar i coordinar la preparació i entrega de la documentació i informació necessària per a la sol·licitud de reconeixements i acreditacions relacionades amb l'assistència clínica.Planificar i organitzar les reunions i el cronograma de treball.Petició, redacció, harmonització i revisió de documents.Suport en el seguiment de les acreditacions vigents.Participar en el desenvolupament i implementació d'indicadors.Altres responsabilitats podrien ser assignades en funció de les competències i habilitats del/la professional contractat/da.
JORNADA HORARI I CONTRACTE:
- La jornada serà del 100%, horari: de Dilluns a divendres de 8:00h a 16:26h.
- Contracte temporal d'un any de durada, amb possibilitat d'estabilitzar-se.
Requisits:
EL PERFIL QUE BUSQUEM:
Titulació universitària.Formació i/o experiència mínima de 2 anys en qualitat.Experiència en l'elaboració d'informes / memòries.Persona analítica, organitzada i metòdica.Capacitats i habilitats comunicatives i de treball en equip.Català i Castellà: Nivell C bilingüe.Anglès: Coneixement mitjà - alt, tant a nivell oral com escrit.Tenir les competències relacionades amb els nostres valors institucionals.
VALOREM:
Formació i/o experiència prèvia en l'àmbit dels serveis assistencials del sistema sanitari.Capacitat i habilitats per a la comprensió d'informació clínica.Motivació per a l'aprenentatge.
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:
Per a poder inscriure't a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Currículum Vitae, clica al botó "Inscriu-te manualment" que veus en aquesta mateixa pantalla.
Barcelona, 18/12/2024
#J-18808-Ljbffr