La Fundació Acció Social Infància (FASI) és una organització del sector dels serveis a les persones amb vocació d'impulsar, per mitjà de la intervenció familiar, projectes innovadors en l'atenció a la infància en risc de Catalunya.
Actualment, necessitem incorporar una persona tècnica de licitacions i projectes que vulgui formar part d'un equip dinàmic, vetllar per una òptima gestió administrativa del departament de Recerca.
La persona seleccionada es responsabilitzarà de la generació i l'aprofitament de les oportunitats de finançament que sorgeixen.
Funcions principals: Redacció i maquetació de propostes tècniques per a la presentació de licitacions i subvencions en l'àmbit de la infància i família, segons els terminis marcats i en coordinació amb els diferents departaments o agents implicats.
Redacció i maquetació de les memòries de seguiment i de justificació, segons els terminis marcats i en coordinació amb els diferents departaments o agents implicats.
Realitzar la lectura i anàlisi dels diferents plecs tècnics i administratius i de les bases de les convocatòries.
Fer costat al seu responsable directe en l'elaboració dels informes i les memòries necessàries i vinculades a la missió del departament.
Donar suport en la relació amb els clients.
Requisits: Formació en cicle formatiu de grau superior d'administració o grau en l'àmbit de gestió i administració.
Experiència en tasques administratives i econòmiques, i en recerca de fons i gestió d'expedients.
Coneixements dels procediments administratius.
Domini dels paquets informàtics estàndards, i alt nivell del domini de full de càlcul (taules dinàmiques).
Oferim: Contracte indefinit al 100% de la jornada de 37,5 hores setmanals.
Horari que et permetrà conciliar vida personal i laboral de dilluns a divendres de 8 h a 15 h i una tarda a la setmana de 15.30 a 18 h.
Salari brut anual de 22871,47 €.
T'interessa? Inscriu-te! T'estem esperant ;)
#J-18808-Ljbffr