Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta Tècnic/a Laboral per Assessoria -Zona Baix Montseny a Comarca La SelvaAssessoria ubicada a la zona del Baix Montseny (zona St Celoni, Hostalric, Breda...) necessita un/a Tècnic Laboral. Feina estable. Assessoria amb llarga trajectòria.
Funcions i requisits de la vacantCàlcul, confecció i tramitació de contractes de treball, nòmines, alta/baixa de patronal i treballadors, liquidacions de cotitzacions socials (TC i CRA), prestacions i capitalitzacions d'atur, pensions de jubilació i viudetat.Coneixement del funcionament de la plataforma Siltra i del sistema RED.Coneixements generals de la norma laboral (Estatut dels Treballadors i convenis col·lectius) i d'un procediment d'acomiadament (tipus, conseqüències, càlcul indemnitzacions).Càlcul, confecció, presentació i liquidació de retencions d'IRPF de treballadors i professionals a l'Agència Tributària (models 111 i 190).Comunicació de variacions de treballadors a la Seguretat Social.Redacció i tramitació d'al·legacions i recursos davant procediments administratius de la Seguretat Social o del Departament de Treball de la Generalitat.Sol·licitud i tramitació d'ajuts socials: subsidi d'esgotament de la prestació contributiva, abonament anticipat de maternitat.Condicions que ofereix l'empresaPerspectiva de la feina
€ 22/25000€ bruts anuals. El salari és negociable segons els valors aportats.
Requeriments acadèmicsCicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració.Grau amb titulació Dret.FP II amb titulació Administratiu i Comercial.Grau amb titulació Relacions Laborals.Llicenciat amb titulació Ciències del Treball.Diplomatura amb titulació Relacions Laborals/Graduat Social.Altres requerimentsResidència preferent a la zona del Baix Montseny i les seves comarques del voltant: Selva, Vallès Oriental, Maresme, Osona. Haver treballat amb programes de gestió laboral (preferència pel programa A3).
Busquem una persona amb experiència en departament laboral.
#J-18808-Ljbffr