Des de Commonsense Consultoria de RRHH estem seleccionant UN/A TÈCNIC LABORAL per una reconeguda i consolidada assessoria gironina especialitzada en:
- Assessorament laboral
- Confecció de nòmines
- Confecció dels documents de cotització i remissió per via telemàtica al sistema RED
- Confecció i legalització de contractes de treball i pròrrogues
- Confecció de declaracions de retencions
- Estudi, càlcul i tramitació de prestacions per incapacitat temporal, invalidesa, jubilació, i la resta de prestacions del sistema de Seguretat Social
- Règims especials de la Seguretat Social (Autònoms, Servei Domèstic, Agraris, Artistes, etc.)
En dependència del Responsable de l'Àrea Laboral serà responsable de l'assessorament i acompanyament als clients, en tota l'amplitud de l'área laboral, alhora que de realitzar tota la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal.
Per desenvolupar aquesta funció amb èxit haurà de relacionar-se amb tot el personal de l'área laboral, serà alhora l'interlocutor directa amb als clients i amb els organismes externs vinculats a l'área laboral.
**Què oferim?**
- Ambient de treball jove i dinàmic en una empresa amb valors i amb importants plans de creixement.
- Formar part d'un entorn dinàmic i amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris
- Pla de carrera que combinarà la formació i el creixement econòmic
- Contractació indefinida amb període de prova
- Horari flexible entrada entre 8 i 9h fins les 14h. Temps per dinar mínim 30 minuts, màxim 1 hora. Sortida en funció de l'entrada i el temps destinat a dinar. Per posar un exemple, si una persona entre a les 8, dina en mitja hora, pot sortir a les 17h (són 8 hores i mitja, perquè a l'agost es fa intensiu de de 8 a 14h tot el mes). L'horari és de dilluns a divendres.
Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te!
Et volem conèixer!
**Què busquem?**
- Professional amb formació a nívell diplomatura o grau en Relacions Laborals o experiència contrastada en aquesta área.
- Pensem en una persona amb experiència prèvia d'uns 3 anys en lloc similar i amb dilatats coneixements de la normativa laboral, interpretació de convenis col-lectius, modalitats contractuals i tramitacions i comunicacions a organismes vinculats a l'área laboral, i amb tracte directe amb el client.
- Cal que aporti elevats coneixements tècnics, domini dels programes de nòmines (A3 NOM), domini de les eines ofimàtiques i de comunicació amb els organismes públics.
- Imprescindible domini d'eines ofimàtiques i de comunicació amb els organismes públics.
- Busquem una persona amb clara orientació al client i al servei, que gaudeixi de l'área laboral i de l'assessorament i capaç de convertir-se en una persona de confiança del client. Amb empatia comercial i pro activitat vers les necessitats del client.
- Cal que aporti capacitat de treball, perfeccionisme i capacitat de saber trobar solucions adaptades a les necessitats del client i que garanteixin el compliment legal.
- Cal que sigui una persona organitzada, ordenada, resolutiva i amb facilitat pel tracte amb les persones.
- Imprescindible residència a la zona de Girona o rodalies