Tècnic/A Laboral

Detalles de la oferta

Tens experiència com a tècnic laboral o de nòmina?
T'agrada assessorar al client intern?
Estàs acostumat/da a treballar amb programes de gestió i eines digitals?
Seràs part de l'equip laboral on gestionaràs el procés de nòmina y donaràs resposta a les consultes de managers i treballadors pel que fa a qüestions laborals i de nòmina.
Treballaràs transversalment amb la resta del departament de RRHH (Talent, HRBP, Laboral).
La proximitat i la transversalitat són dos dels nostres valors!
**Les teves responsabilitats seran**:

- Assessorament a treballadors/es en consultes legals, nòmina i gestió de sol-licituds que es reben via el programa SucessFactors
- Control de les finalitzacions contracte, pròrrogues, renovacions, etc
- A Frit Ravich tenim la nòmina externalitzada pel que la teva funció seria validació dels fitxers de càrrega de nòmina i intermediació amb l'empresa externa de nòmina així com revisió incidències, absentismes, plusos, etc.
- Gestió del programa de retribució flexible i de targetes de dietes de la xarxa de vendes així com traspassar aquesta informació al circuit de nòmina.
- Mensualment realitzar el control de presencia: incidències càlcul de temps, coordinació amb els gestors de temps i control de jornada (hores extra, hores sindicals...).
Garantitzar que es compleixi el registre horari.
- Bonificació de la formació.
**Què t'oferim?
**
- Formar part d'una empresa en ple procés de transformació del negoci on la Cultura Corporativa (#FeelFrit) és el principal motor.
- Formar part d'un equip pròxim on podràs aprendre, compartir experiències d'èxit i propostes de millora.
- Possibilitat de participar en projectes transversals i créixer professionalment dins de Frit Ravich.
- Contracte indefinit i opció a retribució flexible com assegurança mèdica, tiquet restaurant, tiquet guarderia i altres avantatges per treballar a Frit Ravich.
**Què cerquem?
**
- Experiència mínima de 3 anys en l'área laboral i/o nòmina d'una assessoria o empresa final
- Grau o Llicenciatura en RRLL, ADE o similar.
- Persona habituada a treballar amb eines digitals, Excel i resta de paquet Office.
Valorable coneixement de SAP i SuccessFactors.
- Bones habilitats comunicatives y orientació al client intern
- Persona orientada al detall


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Beca - Selección De Personal

Claire Joster somos una compañía de selección especializada donde buscamos el encaje de candidatos/as y empresas procurando el bienestar de las personas. Per...


Claire Joster - Girona

Publicado 15 days ago

Auxiliar Administrativo /A Recursos Humans

Buscamos un/a administrativo/a de Recursos Humanos para trabajar en empresa del sector de la alimentación situada en la comarca de la Selva. Las tareas que t...


Eurofirms Group Slu - Girona

Publicado 15 days ago

Ov086 - Instal-Lador/A - Lampista

Descripción :Empresa familiar del sector de la construcció i seguretat industrial, amb àmplia experiència en tota mena d'obra, que ofereix un servei integral...


Ares Consultores - Girona

Publicado 15 days ago

J-204 | Becario/A De Rrhh

Somos de los que valoramos la ACTITUD Somos de SUMAR Somos de valorar las DIFERENCIAS ¡Estamos creciendo! ¿Nos ayudas? Queremos crear CRACKS de los RRHH en n...


Ares Consultores - Girona

Publicado 15 days ago

Built at: 2025-01-23T12:47:08.950Z