Tens experiència com a tècnic laboral o de nòmina?
T'agrada assessorar al client intern?
Estàs acostumat/da a treballar amb programes de gestió i eines digitals?
Seràs part de l'equip laboral on gestionaràs el procés de nòmina y donaràs resposta a les consultes de managers i treballadors pel que fa a qüestions laborals i de nòmina.
Treballaràs transversalment amb la resta del departament de RRHH (Talent, HRBP, Laboral).
La proximitat i la transversalitat són dos dels nostres valors!
**Les teves responsabilitats seran**:
- Assessorament a treballadors/es en consultes legals, nòmina i gestió de sol-licituds que es reben via el programa SucessFactors
- Control de les finalitzacions contracte, pròrrogues, renovacions, etc
- A Frit Ravich tenim la nòmina externalitzada pel que la teva funció seria validació dels fitxers de càrrega de nòmina i intermediació amb l'empresa externa de nòmina així com revisió incidències, absentismes, plusos, etc.
- Gestió del programa de retribució flexible i de targetes de dietes de la xarxa de vendes així com traspassar aquesta informació al circuit de nòmina.
- Mensualment realitzar el control de presencia: incidències càlcul de temps, coordinació amb els gestors de temps i control de jornada (hores extra, hores sindicals...).
Garantitzar que es compleixi el registre horari.
- Bonificació de la formació.
**Què t'oferim?
**
- Formar part d'una empresa en ple procés de transformació del negoci on la Cultura Corporativa (#FeelFrit) és el principal motor.
- Formar part d'un equip pròxim on podràs aprendre, compartir experiències d'èxit i propostes de millora.
- Possibilitat de participar en projectes transversals i créixer professionalment dins de Frit Ravich.
- Contracte indefinit i opció a retribució flexible com assegurança mèdica, tiquet restaurant, tiquet guarderia i altres avantatges per treballar a Frit Ravich.
**Què cerquem?
**
- Experiència mínima de 3 anys en l'área laboral i/o nòmina d'una assessoria o empresa final
- Grau o Llicenciatura en RRLL, ADE o similar.
- Persona habituada a treballar amb eines digitals, Excel i resta de paquet Office.
Valorable coneixement de SAP i SuccessFactors.
- Bones habilitats comunicatives y orientació al client intern
- Persona orientada al detall