.Coneixes algú a qui li pugui interessar?Tècnic/a i assessor/a laboral de perfil altDescripció de l'oferta Tècnic/a i assessor/a laboral de perfil alt a Província GironaNo busquem un perfil tancat, restem a l'espera de trobar un bon candidat laboral per la nostra assessoria.Funcions i requisits de la vacantGestió integral del departament laboral: Sistema Red, Siltra, confecció de nòmines, contractació, inspeccions de treball, conciliacions, acomiadaments, Ertos, facturació, tramitació de prestacions amb la Seguretat Social (jubilacions, maternitat/paternitat i incapacitats) i reunions i assessorament als clients.Condicions que ofereix l'empresaPerspectiva de la feinaPrevisió d'incorporació El salari es negociable Depenent de la vàlua del treballador Altres dades a destacarLes condicions de la oferta de feina són orientatives.-Diplomatura amb titulació Rel. Laborals/Graduat Social-Grau amb titulació Relacions Laborals-Grau amb titulació Dret-Grau amb titulació Economia-Grau amb titulació Administració i Direcció d'Empreses-Llicenciat amb titulació Ciències del TreballSe sol·licita una persona amb un mínim de 2 anys d'experiències en el sector laboral, doncs la oferta de feina oferta és d'alt nivell.Nivell d'experiènciaAltres requerimentsPersona dinàmica, amb capacitat d'adaptació i oratòria.A) La prestació de serveis d'assessorament fiscal, laboral, comptable, jurídic, financer, comercial, organitzatiu i econòmic a empreses públiques i privades, treballadors, autònoms amb o sense treballadors a càrrec, particulars, entitats, organismes, centrals sindicals, organitzacions empresarials, entre altres, així com la prestació de tot tipus de serveis relacionats amb tal objecte social.B) La confecció de llibres de comptabilitat i altres llibres obligatoris i l'elaboració de comptes anuals i dels informes de gestió. La revisió, anàlisis i verificació de la comptabilitat, dels comptes anuals i dels informes de gestió.C) La planificació i direcció de la organització comptable, de la comptabilitat i de l'administració.D) La mecanització, procés de dades i tractament de la informació empresarial.E) L'emissió d'informes sobre la situació econòmica, financera, comercial, comptable, administrativa i altres de les empreses.F) Revisions, diagnòstics, valoracions i estudis econòmics d'empreses.G) L'anàlisi, estudi i planificació d'inversions i el seu finançament.H) La constitució, dissolució, liquidació i administració d'empreses.I) La confecció de tot tipus de declaracions fiscals i la realització de gestions i actuacions tributàries en general.J) L'assessorament i gestions laborals i de la Seguretat Social específics i generals. Assessoria-consultoria d'empreses a Girona capital. L'activitat del nostre despatx consisteix en assessorar o donar serveis de gestió als nostres c..