Característiques de l'oferta Estat de l'oferta: Oberta (gestió empresa)
Nombre de places: 1
Població: Quart
Tipus de contracte: Indefinit: ordinari
Sou orientatiu: 18.000- 24.000 euros/ bruts anuals
Resum: Empresa de serveis de solucions TIC, cerca professional amb orientació total a client i gran capacitat comunicativa per incorporar-se al equip de Postvenda. Oferim un projecte estable en un sector sòlid i amb grans perspectives de creixement en el futur.
Funcions a realitzar:
Respondre i investigar les consultes i problemes dels clients.Escalar els problemes en cas necessari a un altre nivell o departament i mantenir la comunicació amb el client i els equips tècnics per fer seguiment de la resolució i assegurar que els SLA s'estan complint.Guiar els clients en el procés de resolució del problema.Garantir el registre adequat, documentació i tancament de les incidències.Fer tasques de testeig de l'aplicació per a noves versions.Altres tasques de configuració que sorgeixin.Observacions:
Incorporació a important Grup Empresarial.Possibilitats de desenvolupament professional.Treball en un entorn dinàmic centrat en l'equip.Treball estable en un sector sòlid.Possible Teletreball parcial.Flexibilitat horària.Formació continuada (Cursos específics, acordats segons inquietuds i necessitats).Requisits Idiomes: Castellà (C1 - avançat), Català (C1 - avançat)
Informàtica:
Formació reglada: FP2 / CF Grau Superior
Especialitat: Tècnic Superior en Administració de sistemes informàtics
Altres requisits: Tens almenys 2 anys d'experiència com a tècnic de Help Desk. Es valoraran coneixements de SQL i PL/SQL. Experiència en sistemes de ticketing. Bones habilitats comunicatives i d'atenció al client.
Ocupacions: Tècnics en operacions de tecnologies de la informació i assistència a l'usuari.
#J-18808-Ljbffr