Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

? Inicio Inmediato: System Architect

ALDIA Technologies is an International company renowned in Engineering Services for rolling out its engineering expertise to key players in order to meet the...


Aldia Consultech Sl - Burgos

Publicado 13 days ago

Informático/A

Desde Eurofirms buscamos un/a informático/a para trabajar en empresa del sector metal ubicada en Aranda de Duero. Las tareas que tendrá que realizar son las ...


Eurofirms Group Slu - Burgos

Publicado 13 days ago

Prácticas En Desarrollo Web (Miranda De Ebro)

DETALLES DE LA OFERTA:Referencia oferta: TP572008Descripción: Prácticas en Desarrollo Web (Miranda de Ebro)Empresa: LOGIRAIL SME, S.A.Puesto: PERSONAL INFORM...


Logirail - Burgos

Publicado 12 days ago

Oficial/A De 1A I De 2A De Fusteria

Coneixes algú a qui li pugui interessar? Funcions i requisits de la vacant OFICIAL/A DE 1A I DE 2A DE FUSTERIA Ha de ser coneixedor/a de l'ofici, amb experiè...


Fusteria Amb 29 Anys D'Antiguetat. Fem Els Somnis Dels Nostres Clients Sempre Que Els Vulguin E - Burgos

Publicado 12 days ago

Tècnic/A Helpdesk Kyz459

Detalles de la oferta

Característiques de l'ofertaEstat de l'oferta :Oberta (gestió empresa)Nombre de places :1Població :QuartTipus de contracte :Indefinit: ordinariSou orientatiu :18.000- 24.000 euros/ bruts anualsResum :Empresa de serveis de solucions TIC, cerca professional amb orientació total a client i gran capacitat comunicativa per incorporar-se al equip de Postvenda. Oferim un projecte estable en un sector sòlid i amb grans perspectives de creixement en el futur.Funcions a realitzar :Respondre i investigar les consultes i problemes dels clients.Escalar els problemes en cas necessari a un altre nivell o departament i mantenir la comunicació amb el client i els equips tècnics per fer seguiment de la resolució i assegurar que els SLA s'estan complint.Guiar els clients en el procés de resolució del problema.Garantir el registre adequat, documentació i tancament de les incidències.Fer tasques de testeig de l'aplicació per a noves versions.Altres tasques de configuració que sorgeixin.Observacions :Incorporació a important Grup Empresarial.Possibilitats de desenvolupament professional.Treball en un entorn dinàmic centrat en l'equip.Treball estable en un sector sòlid.Possible teletreball parcial.Flexibilitat horària.Formació continuada (cursos específics, acordats segons inquietuds i necessitats).Requisits :Idiomes :Castellà (C1 - avançat), Català (C1 - avançat)Informàtica :Formació reglada : FP2 / CF Grau SuperiorEspecialitat :Tècnic Superior en Administració de sistemes informàticsAltres requisits :Tens almenys 2 anys d'experiència com a tècnic de Help Desk.Es valoraran coneixements de SQL i PL/SQL.Experiència en sistemes de ticketing.Bones habilitats comunicatives i d'atenció al client.Ocupacions :- Tècnics en operacions de tecnologies de la informació i assistència a l'usuari.#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-08T20:17:27.309Z