Tècnic/A Helpdesk | [I447]

Tècnic/A Helpdesk | [I447]
Empresa:

Barcelona Activa


Detalles de la oferta

Aquesta oferta es gestiona per BARCELONA ACTIVA com un procés d'incorporació urgent (PIU) per l'empresa AKTIOS que necessita incorporar varies persones amb el perfil: Tècnic/a Help Desk.

Funcions i tasques:Proporcionar assistència tècnica per resoldre problemes relacionats amb maquinari, programari, xarxes i sistemes informàtics a la DGT i als hospitals de Barcelona i AMB.Registrar totes les sol·licituds d'ajuda i problemes tècnics a un sistema de gestió de tiquets.Seguir procediments estàndard per a la resolució de problemes i l'escalada d'incidències.Instal·lar, configurar i mantenir hardware, programari i dispositius perifèrics.Realitzar actualitzacions de programari i enganxats segons sigui necessari.Realitzar diagnòstics de problemes tècnics per identificar-ne la causa raíz.Seguir procediments de resolució de problemes per solucionar incidents de manera eficient i precisa.Proporcionar suport tècnic remot utilitzant eines d'accés remot per resoldre problemes dels usuaris.Guiar els usuaris a través de solucions pas a pas per telèfon o xat.Col·laborar estretament amb altres equips tècnics per resoldre problemes complexos.Brindar orientació i capacitació bàsica als usuaris sobre l'ús de tecnologia i sistemes.Realitzar inventari de maquinari i programari.Coordinar l'adquisició, instal·lació i retirada d'equips informàtics.Monitorar el rendiment dels sistemes i les xarxes.Realitzar manteniment preventiu, com a neteja de sistemes, actualització d'antivirus, etc.Condicions laborals:Tipus de relació professional: ContracteTipologia de contracte: IndefinitNúm. Hores setmanals: 403 torns possibles: Remot, semipresencial i presencial.En el torn presencial es fan torns rotatius de matí, tarda i nit. Imprescindible tenir carnet de conduir B i vehicle per desplaçar-se per tots els hospitals (només pel torn presencial)Horari: Rotatiu/FixRetribució brut anual: 17.000 - 19.000Incorporació: principis d'octubreCategoria professional: Tècnics mitjos i assimilatsFormació reglada requerida: CFG Mig o CFG Superior ADMINISTRACIÓ DE SISTEMES I XARXESIdiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

Tècnic/A Helpdesk | [I447]
Empresa:

Barcelona Activa


Wordpress Designer & Developer

Are you a talented designer that knows all the ins and outs of WordPress? Do you have experience developing and designing WordPress sites? Is classical music...


Desde Molina Visuals - Barcelona

Publicado a month ago

Ingeniero de Seguridad, 100% En remoto

Ingeniero de Seguridad en 100% En remoto. Estamos buscando un Ingeniero de Seguridad altamente cualificado para unirse a nuestro equipo en una posición 100 d...


Desde Krell Consulting & Training - Barcelona

Publicado a month ago

QA Engineer (Lion Team), Barcelona

QA Engineer (Lion Team) en Barcelona. Job Description Hi there! We are Semrush a global IT company developing our own product a platform for digital markete...


Desde Semrush - Barcelona

Publicado a month ago

Senior Software Engineer

Why you should join dLocal?dLocal enables the biggest companies in the world to collect payments in 40 countries in emerging markets. Global brands rely on u...


Desde Dlocal Corp - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-10-05T16:29:58.330Z