El Parc Sanitari Pere Virgili, ubicat a la ciutat de Barcelona, és una empresa pública que gestionaserveis d'atenció intermèdia i atenció primària i té com a missió prestar atenció intermèdia sanitària i social de qualitat, amb un model integral biopsicosocial i de promoció de l'autonomia.
**Condicions del lloc de treball**
Incorporació immediata i amb vinculació estable.
Ubicació lloc de treball: Parc Sanitari Pere Virgili.
Jornada completa.
Retribució: segons el Conveni col-lectiu de treball dels hospitals d'aguts, centres d'atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el SCS (SISCAT).
En el Parc Sanitari Pere Virgili considerem que la formació i l'aprenentatge continus són els fonaments del creixement i desenvolupament de la nostra Institució, per això oferim formació i recolzem aquells professionals que vulguin continuar especialitzant-se.
**Funcions a desenvolupar**
La principal missió del lloc és impulsar, desenvolupar o supervisar la gestió de recursos humans des de la perspectiva econòmica i d'efectius i proveir de diversa informació de gestió a la direcció, garantint la integritat informativa general de Recursos Humans.
- Elaborar informes tècnics relatius als recursos econòmics, costos laborals, efectius... dels projectes impulsats per la Direcció de Recursos Humans.
- Gestió dels processos de seguiment pressupostari, control i seguiment de les mesures relatives a personal pel que fa als aspectes econòmics i d'efectius.Preparació d'informació segons demanda de la Direcció de Recursos Humans i la Gerència (reporting directiu, quadres de comandament, informació a tercers, etc...).
- Garantir la qualitat informativa de Recursos Humans.
- Suport a les altres àrees del Departament de Recursos Humans en matèria d'informació i reporting.
**Formació mínima requerida**: títol universitari de grau o equivalent en les branques de ciències jurídiques i/o econòmiques i/o ciències socials i/o enginyeria expedit per una universitat espanyola o, en el seu defecte, degudament homologat pel Ministeri competent.
**Experiència mínima requerida**: experiència de 2 anys en tractament i gestió de control
pressupostari i reporting.
**Domini de la llengua catalana i castellana oral i escrit.**
**Aspectes valorables**:
- Formació Valorable: formació de postgrau i/o màster en control de gestió.
- Coneixements valorables: coneixement de sector sanitari.
- Nívell alt de coneixements d'Excel.
- Coneixements i/o experiència amb eines de reporting.
- Experiència en anàlisi i gestió de dades.
- Experiència en llocs de treball similars en el sector salut
**Competències / Habilitats**: capacitat analítica, orientació a la resolució de problemes, assertivitat i habilitats comunicatives, proactivitat i autonomia.
Procés de selecció
Els procediment de selecció consistirà en la valoració de mèrits curriculars, procés d'entrevistes d'avaluació tècnica i competencial.
Un cop valorats els Cv's, els mèrits formatius i d´experiència professional, les persones aspirants admeses realitzaran un procés d´entrevistes personals de caràcter tècnic i competencial.
Totes les dades que les persones sol-licitants al-leguin en el seu currículum es comprovaran en el moment immediatament anterior a la seva contractació.