La persona seleccionada desenvoluparà tasques d'optimització i racionalització de les infraestructures (espais, instal-lacions i equipaments) des del punt de vista dels serveis associats i de l'elaboració del pla de millores. La persona a incorporar s'encarregarà de diferents tasques en relació a:
Arxiu tècnic: Actualització de l'arxiu tècnic.
- Revisió i catalogació de la documentació relacionada amb els edificis i espais i amb les reformes realitzades als mateixos, inclosa l'ordenació i catalogació dels documents i escaneig de la documentació més antiga.
Creació d'un arxiu estructurat i ordenat amb tota la documentació en format digital.Gestió Patrimonial: Revisió i actualització de l'inventari patrimonial i dels aspectes contractuals i urbanístics, entre d'altres.
Auditoria tècnica d'espais i proposta de millores.
- Tasques d'actualització i gestió de l'inventari.
Tasques relacionades amb l'inventari de bens immobles.Gestió del manteniment: Tasques relacionades amb la planificació, seguiment de l'execució i documentació de les diferents actuacions de manteniment que es realitzin als edificis i espais.
Manteniment preventiu, correctiu, substitutiu i Pla de millores.
- Tasques relacionades amb la definició del Pla d'Inversions d'Infraestructures i Equipaments.
- Tasques d'actualització i gestió de l'inventari.
- Tasques relacionades amb l'inventari de bens mobles, així com amb l'inventari d'elements, equips i sistemes objecte de manteniment.
- Tasques relacionades amb la gestió amb industrials i proveïdors.Eficiència Energètica i Sostenibilitat: Tasques relacionades amb el control i seguiment de consums energètics dels edificis.
- Tasques relacionades amb supervisió d'auditories energètiques i definició de propostes de millora, en relació a les instal-lacions, per assolir estalvis energètics envers un pla de viabilitat.
- Tasques relacionades amb la promoció de mesures de la sostenibilitat a la Institució des de l'àmbit de SSGG.Altres: Preparació de plecs tècnics: Tasques relacionades amb la generació de la documentació tècnica necessària pels diferents tipus de contractació i de licitació del servei.
- Sistemes de gestió ISO: Tasques relacionades amb la generació i seguiment dels diferents indicadors derivats del manteniment que puguin ésser requerits pels diferents sistemes de gestió que segueixen els estàndards de la normes ISO.Condicions salarials: 24.000€ - 25.000€ bruts anuals.
Per a presentar-se a aquesta convocatòria cal accedir a les bases i presentar les sol·licituds tal com estableixen les bases de la convocatòria.
#J-18808-Ljbffr