Busques una feina en l'àmbit Comptable i Fiscal? T'agradaria incorporar-te a un equip jove i dinàmic desenvolupant un projecte de futur en una empresa líder en el sector Agrari? A Agroxarxa, creiem i invertim en el desenvolupament professional i personal dels nostres equips i actualment ens trobem en la recerca d'un/a Tècnic/a Fiscal Comptable per ocupar una plaça estable a la nostra oficina de Cervera.ResponsabilitatsPortar la comptabilitat de la cartera assignada, complint tots els requisits legals necessaris.Oferir un assessorament de qualitat i proper en legislació tributària.Assessorament integral que tingui en compte tots els aspectes de l'activitat de cada client.Assessorament comptable i econòmic general, planificació fiscal, confecció i tramitació d'impostos, comptabilitat analítica i de costos dels clients de l'oficina, i tramitació de rendes.RequisitsExperiència d'1 any. Es valorarà experiència en gestoria/assessoria/consultoria, assessorant en temes de comptabilitat i fiscalitat.Títol de Grau en Administració i Direcció d'Empreses / Empresarials.Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).Competències / coneixements: Persona amb gran capacitat de treball en equip, amb vocació de servei i orientació al client.Condicions LaboralsContracte laboral indefinit.Jornada completa.Salari mensual brut des de 1350 fins a 1700.Altres dades d'interès: Posició estable i amb recorregut. Jornada completa: dilluns a dijous 8.30 a 17.30h (flexibilitat); divendres, estiu i Nadal jornada intensiva. Formació contínua a càrrec de l'empresa. Pla de retribució flexible (tiquet restaurant, transport, llar d'infants, mútua mèdica...) + permisos i polítiques de conciliació. Retribució variable. % de descomptes per serveis de la pròpia empresa, valorats en uns 400€. Avaluació de l'acompliment, entre altres... Treballar a una empresa líder en el sector, que treballa per i amb les persones, a més a més, de treballar a una organització on les seves accions impacten directament en el territori i el sector agrari.
#J-18808-Ljbffr