L'Institut Català d'Oncologia (ICO), inicia un procés de selecció per a incorporar un/a** tècnic/a especialista en Contractació Administrativa adscrit al Servei d'Economia i Finances, **per al centre de treball de l'ICO Hospitalet.
**Funcions**
Elaboració i actualització de tota la documentació, interna i externa, per a la contractació de subministraments, serveis i obres per a l'ICO, seguint els procediments legalment establerts.
Registre de la informació de les licitacions a les plataformes adients per donar-li la publicitat requerida per llei i informar a la Generalitat de Catalunya, així com organitzar la informació de contractació, que es presenta al Consell d'Administració per a la seva aprovació i inclusió en l'ordre del dia.
Registre dels contractes que realitzi l'ICO amb els licitadors, garantir la seva vigència i actualització i custodiar el seu arxiu, així com altres documents relacionats amb aquest, com ara poders, estatuts, etc.
Preparació de la documentació necessària per a les meses de contractació i realitzar els tràmits adients de convocatòries d'obertura de sobres, així com assistir aquestes en qualitat de secretària, si s'escau, per delegació.
Planificació i seguiment de les necessitats de contractació: la seva vigència, els terminis de renovació, i la seva preparació, publicació, licitació, adjudicació, execució i avaluació de la contractació.
Assessorament a tots els professionals de l'ICO que ho requereixin, referent al seu àmbit competencial.
**Què t'oferim?**
Posició d'estructura amb vocació de continuïtat.
S'ofereix contracte de treball inicialment d'1 any amb possibilitat de pasar a un contracte per cobertura de vacant pendent de convocatòria pública, a jornada completa (1605h/any - 36,5h/setmanals).
Les condicions de contractació i remuneració es regularan per contracte laboral i s'ajustaran a les normes establertes a l'Institut Català d'Oncologia segons conveni.
Retribució variable (incentius anuals fins el 12%.).
Incorporació: Immediata.
Lloc de treball: Institut Català d'Oncologia, Av. Gran Via de l'Hospitalet, 199-203, L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona.
**I a més...**
Formaràs part d'un servei dinàmic on el treball en equip és una prioritat.
Reconeixement mitjançant la carrera professional amb increment salarial.
Conciliació personal i flexibilitat laboral segons pacte de condicions laborals que millora el conveni SISCAT.
Opció de teletreball d'acord amb les necessitats de la Unitat de Contractació Administrativa.
Política d'igualtat de tracte i d'oportunitats en les condicions de treball.
Estar en possessió (1) de la titulació de **Grau / Llicenciatura en Dret, Gestió i Administració Pública (GAP) i/o Ciències Pólitiques i de l'Administració i/ altres titulacions de grau d'àmbit jurídic.**
- (1) O acreditació documental de l'equivalència a nívell 3 MECES del Marc Espanyol de Qualificacions per l'Educació Superior o EQF Level 7 del Marc Europeu de Qualificacions._
**Es valorarà**:
Màster en contractació pública o dret públic.
Experiència acreditada en contractació administrativa.
Formació específica en pràctica jurídica relacionada amb contractació del sector públic, preferiblement màster o postgrau.
Coneixements i/o experiència en plataformes de contractació de la Generalitat (PSCP, RCP, RELI...), i de la normativa de contractes del sector públic/contractació administrativa (Generalitat de Catalunya / Administració Pública).
Coneixements relacionats amb l'àmbit econòmic financer, confidencialitat i protecció de dades i SAP mòdul de Contractació Administrativa.
Acreditar el nívell de català C1 o superior.
Coneixement de l'idioma anglès, tant parlat com escrit.
**Termini presentació CV (sense fotografia) + carta motivació**:
29/02/2024 a les 14:00h