Tècnic/a Consum Ajuntament de Sant Cugat. Imprescindible titulació universitària, bon domini de tot el paquet office, estar en possessió del certificat de nívell C1 de coneixements de llengua catalana de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent. Coneixements relacionats amb el lloc de feina. (Rebrà formació)
Les tasques a desenvolupar en aquest lloc de treball són les següents: -Atendre les consultes, queixes, reclamacions i denúncies dels ciutadans de Sant Cugat en matèria de Consum, tant presencialment com per telèfon, correu electrònic i seu electrònica. -Orientar i informar els consumidors i les empreses dels seus drets i deures, per a l'adequat exercici dels seus drets, donant assessorament pel que fa als òrgans competencials i les vies de resolució de conflictes. -Tramitar les queixes, reclamacions i denúncies de Consum rebudes a l'oficina. -Supervisar la feina del personal administratiu adscrit al servei. -Planificar i controlar el funcionament del contracte de Servei d'Assessoria Jurídica que ofereix l'OMIC. -Gestió pressupostària del servei. -Gestió de la sol-licitud, acceptació i justificació de les subvencions del servei. -Realització de documentació, coordinació i seguiment del Sistema de Gestió Integral de Qualitat. -Dissenyar i gestionar les bases de dades, elaborar estadístiques, i analitzar dades, fer els seguiments dels indicadors i elaboració de la memòria anual. -Redactar informes tècnics relatius a les matèries competència de la unitat a la qual pertany i al seu àmbit de coneixement. -Qualsevol altre funció de la seva competència professional que els seus caps li puguin encomanar.
- DIPLOMATURA O ENGINYERIA TÈCNICA
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: Capacitats per a la realització de les tasques d'atenció a la ciutadania que són pròpies del lloc de treball.
- Contracte laboral temporal (7 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut 2882
- Altres beneficis: Jornada 35 hores setmanals, horari de 8 a 15h