Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

[N-193] - Borsa De Treball De Places De Dinamitzador Cultural I De Participació Cido

Ubicación: Pineda de Mar, Barcelona provincia Descripción completa del empleo: Ajuntament de Pineda de Mar. Borsa de treball de places de Dinamitzador cultur...


Desde Ajuntament De Pineda De Mar - Barcelona

Publicado a month ago

(Z203) - Docente Prl

Desde Nascor, buscamos un docente con disponibilidad a partir de mediados de octubre para realizar un curso formativo sobre prevención de riesgos laborales e...


Desde Nascor Formación - Barcelona

Publicado a month ago

(Ct-932) | Stager Licencias Retail Internacional

En Mango inspiramos y unimos mediante nuestra pasión por el estilo y la cultura. Estamos en 118 países y nuestra presencia online se extiende a más de 80 paí...


Desde Mango - Barcelona

Publicado a month ago

Predoctoral Student - G-300

Drug resistance is one of the major challenges in paediatric cancer. Treating paediatric high-risk neuroblastoma, which is the most common extracranial solid...


Desde Fundació De Recerca Sant Joan De Déu - Barcelona

Publicado a month ago

Tècnic/A En Consum 19575

Detalles de la oferta

Tècnic/a Consum Ajuntament de Sant Cugat. Imprescindible titulació universitària, bon domini de tot el paquet office, estar en possessió del certificat de nívell C1 de coneixements de llengua catalana de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent. Coneixements relacionats amb el lloc de feina. (Rebrà formació)
Les tasques a desenvolupar en aquest lloc de treball són les següents: -Atendre les consultes, queixes, reclamacions i denúncies dels ciutadans de Sant Cugat en matèria de Consum, tant presencialment com per telèfon, correu electrònic i seu electrònica. -Orientar i informar els consumidors i les empreses dels seus drets i deures, per a l'adequat exercici dels seus drets, donant assessorament pel que fa als òrgans competencials i les vies de resolució de conflictes. -Tramitar les queixes, reclamacions i denúncies de Consum rebudes a l'oficina. -Supervisar la feina del personal administratiu adscrit al servei. -Planificar i controlar el funcionament del contracte de Servei d'Assessoria Jurídica que ofereix l'OMIC. -Gestió pressupostària del servei. -Gestió de la sol-licitud, acceptació i justificació de les subvencions del servei. -Realització de documentació, coordinació i seguiment del Sistema de Gestió Integral de Qualitat. -Dissenyar i gestionar les bases de dades, elaborar estadístiques, i analitzar dades, fer els seguiments dels indicadors i elaboració de la memòria anual. -Redactar informes tècnics relatius a les matèries competència de la unitat a la qual pertany i al seu àmbit de coneixement. -Qualsevol altre funció de la seva competència professional que els seus caps li puguin encomanar.
- DIPLOMATURA O ENGINYERIA TÈCNICA
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: Capacitats per a la realització de les tasques d'atenció a la ciutadania que són pròpies del lloc de treball.
- Contracte laboral temporal (7 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut 2882
- Altres beneficis: Jornada 35 hores setmanals, horari de 8 a 15h


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-03T20:17:19.538Z