TÈCNIC/A REPARACIONS I LOGÍSTICA
- Instal-lació, configuració i manteniment de sistemes operatius i equips informàtics - Manipulació i reparació equips informàtics i electrònics (ordinadors, dispositius mòbils,...) - Diagnosi i solució de problemes de hardware i software - Atenció al client ( presencial, telefònica i per correu electrònic ) i suport tècnic. - Ajudes puntuals al Departament de Logística en la recepció i emmagatzematge de material. També en la preparació comandes de venda i lliurament a transportista
- Experiència 2 anys. - Muntatge i desmuntatge d'equips informàtic i electrònics - Suport client incidències tècniques
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- GRAU SUPERIOR EN INFORMÀTICA
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- anglès (parlat b1 - llindar, escrit b1 - llindar)
- Competències / coneixements: - Capacitat per diagnosticar i solucionar problemes de hardware i software - Coneixement de xarxes i administració sistemes operatius - Habilitat manual per reparar dispositius electrònics utilitzant soldador i altres eines de reparació - Utilització eines ofimàtiques (Office 365) - Català, Castellà i Anglès a nívell tècnic per entendre manuals d'usuari i configuració - Escolta activa i habilitats per treballar en equip i resoldre incidències - Bona comunicació verbal i escrita per interactuar amb els clients i explicar problemes de manera comprensible - Habilitat per gestionar múltiples tasques i prioritats - Capacitat per complir terminis i treballar de forma efectiva - Coordinació amb altres departaments per garantir gestió eficient
- Disponibilitat per viatjar
- Contracte laboral temporal (12 mesos)
- Jornada completa
- Altres beneficis: Salari B/A 21000 - 21500. Incorporació en una empresa líder en el seu sector. Horari intensiu, només matins els divendres i a l'estiu.