Empresa dedicada **al tercer sector **precisa incorporar **un/a tècnic/a d'orientació laboral i prospecció empresarial **per incorporar a l'equip de treball a** Santa Coloma de Farners**
**Condicions laborals**:
- ** Contracte**: indefinit
- **Horari**: jornada complerta de 37'5 h / setmana intensives de matí
- **Salari**: 24000 € bruts / any.
**Tasques i responsabilitats**:
- Àmbit actuació: la comarca de la Selva
- Prospecció empresarial, intermediació i orientació laboral
- Fidelització de les empreses.
- Gestió de la borsa de treball
- Actualització de les xarxes socials
- Entrevistes amb els usuaris/es del col-lectiu migrant de programes actius per executar prospecció laboral a mida segons cada perfil
- Atenció directa (informació, orientació i assessorament laboral)
- Tasques de difusió dels programes
- Disseny i implementació de tallers vinculats als itineraris proposats per la recerca de feina
- Gestió documental els programes de les administracions
- Registre d'usuaris/es i de les actuacions executades en els aplicatius informàtics de l'entitat i de l'administració
- Coordinació amb els agents socials del territori pel seguiment dels usuaris/es, sobretot amb serveis socials bàsics i amb la xarxa d'institucions i entitats que treballen amb la població vulnerable
- Elaboració d'informes socials
- Elaboració d'informes tècnics i memòries
- Participació en les xarxes comunitàries relacionades amb ocupació
**Formació i experiència**:
- Es requereix formació universitària en l'àmbit social **(IMPRESCINDIBLE)**:
- Formació complementària del tercer sector
- Valorable formació específica en orientació i prospecció laboral així com per col-lectius vulnerables
- Es requereix experiència en prospecció laboral, orientació laboral o com a comercial de captació d'empreses **(IMPRESCINDIBLE)**:
- Es requereix experiència en gestió d'ofertes laborals** (IMPRESCINDIBLE)**:
- Es requereix experiència en tercer sector i en treball amb col-lectius migrants** (IMPRESCINDIBLE)**:
- Es requereix coneixement del mercat laboral amb experiència en municipis de Barcelona / Girona** (IMPRESCINDIBLE)**
**Altres requisits**:
- Català i castellà
- Coneixements informàtics dels aplicatius de les administracions públiques per la gestió de programes **(IMPRESCINDIBLE)**:
- Carnet B i vehicle propi** (IMPRESCINDIBLE)**
**Competències valorables**:
- Adaptabilitat al canvi
- Comunicació
- Planificació i organització
- Capacitat de negociació
- Habilitats comercials
- Autonomia i iniciativa
- Capacitat d'anàlisi i ressolució de conflictes
- Lideratge
- Treball en equip
Per continuar amb el procés de selecció és **imprescindible respondre correctament** a les preguntes annexes.