LLOC DE TREBALL OFERIT: TÈCNIC/A D'ORGANITZACIÓ I LOGÍSTICA
FUNCIONS PRINCIPALS DEL ROL
Dissenyar, implantar, gestionar l'organització d'espais, gestió documental i de logística de l'àrea, la protecció de dades i la telefonía.
Organització i logística:
• Gestió Llicències: Assignació usuaris / llicencies
• Dominis.
• Signatures Digitals.
• Infraestructures: Organització d'espais i projectes.
Protecció de dades:
• Dissenyar organitzar i gestionar el procés de protecció de dades d'acord amb la legislació vigent.
• Informar i assessorar sobre les obligacions legals de tractament de dades.
• Supervisar l'acompliment de la legislació de protecció de dades.
Comunicacions:
• Gestió de parades tècniques.
• Informació de nous serveis implementats de l'àrea de Sistemes.
Investigació:
• Anàlisi del mercat tecnològic en referència a nous productes i serveis, proposta de noves adquisicions, i avaluació dels nous equips o aplicacions.
• Anàlisi de necessitats de nous equips i aplicacions informàtiques.
Organització:
• Col·laboració amb el seu responsable en l'elaboració d'informes i en l'avaluació, planificació i coordinació de noves implantacions.
• Definició de processos conjuntament amb la seua responsable.
Tècniques:
• Control del correcte funcionament d'equips.
• Gestió de l'inventari.
• Fer costat a usuari.
• Redactar protocols normatius i procediments, i gestionar la seua actualització. Requisitos mínimos REQUERIMENTS GENERALS:
• Enginyeria en Informàtica / Eléctrica (família professional)
• Coneixements en entorn de Microsoft 365 i Bases de dades (SQL SERVER)
Requisitos deseados ES VALORARÀ
• Experiència professional de més de 5 anys.
• Competències: Planificació, iniciativa, autoorganització, capacitat analítica, treball en equip, orientació al client, orientació a resultats.