Tècnic/A D'Intervenció Atenció A Les Persones Barcelona

Detalles de la oferta

Descripció de l'entitat La Comissió Catalana d'Accció pel Refugi té com a objectius la defensa del dret d'asil i els drets de les persones refugiades i migrades, alhora que treballem per afavorir els processos d'inclusió social de les persones refugiades i migrades a Catalunya. Des de la Comissió qüestionem la pretesa voluntarietat de les migracions i volem obrir un debat sobre les formes de persecució i vulneracions de drets humans que necessiten d'algun tipus de protecció.

Objectiu del lloc de treball Sota la supervisió de la Coordinació d'Atenció a les persones, millorar la situació de les persones sol·licitants d'asil i d'apatrídia, refugiades, apàtrides i denegades de la protecció internacional; elaborar els itineraris i plans de treball i la gestió de les places d'acollida complementaria al sistema estatal que l'entitat gestiona a Barcelona.

Funcions Atenció individual a les persones beneficiàries dels dispositius d'acollida. Planificació, elaboració i seguiment dels plans de treball i dels itineraris sociolaborals de les persones acollides. Elaborar informes de derivació i seguiment per a altres entitats i/o administracions. Valoració de les prestacions econòmiques i supervisió de la gestió per part del TIS responsable. Intervenció i mediació de conflictes, si s'escau. Vetllar pel bon estat del pis i del mobiliari. Coordinació i seguiment amb el tècnic d'integració social del projecte en les seves funcions. Treball en xarxa al municipi. Reunions de seguiment del projecte amb la responsable de programes complementaris i amb l'Ajuntament. Realització de propostes de millora del projecte. Elaboració d'informes i memòries. Registre de dades en la base de dades interna de CCAR i qualsevol altra base de dades depenent de la gestió dels programes que tingui assignats. Participació en xarxes, activitats comunitàries, jornades, etc., vinculades als objectius de l'entitat. Coordinació amb l'equip dels Programes Complementaris així com participació en reunions d'àrea i de casos. Participar en les activitats que es desenvolupin dins de l'entitat. Assistir a formacions que s'imparteixi a nivell intern i extern. Requisits Grau en treball social. Experiència en la intervenció social en l'àmbit de la protecció internacional i/o les migracions. Experiència en la resolució de conflictes i la mediació intercultural. Coneixement de l'anglès i/o francès. Alta motivació per al treball en Drets Humans i una identificació amb els objectius de la CCAR. Capacitats i compromisos Capacitat resolutiva i proactiva. Capacitat relacional i de comunicació. Capacitat de resiliència. Capacitat de treball autònom i de priorització de tasques. Disposició per al treball en equip. Compromís amb els objectius de CCAR, amb la seva missió, visió i valors. Es valorarà Formació en Gènere. Haver format part de CCAR com a persona atesa, treballador/a o voluntari/a. Coneixement dels recursos socials de la ciutat. Capacitat de treball en equip en ambients interculturals. Referències professionals de llocs similars. Experiència associativa. Condicions Contracte: substitució per baixa de maternitat, jornada completa. Incorporació immediata. Remuneració: 25.641,11 € bruts anuals. Lloc de treball a Barcelona. Informació requerida Enviar el currículum vitae amb carta de motivació al correu indicat amb la referència: TÈCNIC/A D'INTERVENCIÓ ATENCIÓ A LES PERSONES BARCELONA.

El termini de presentació de candidatures finalitza el 20/11/24. Només es contactarà amb les persones pre seleccionades.



#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Customer Success Manager

The Company: HP is a Fortune 100 technology company with $58+ Billion in revenue, with over 50,000 employees operating in more than 170 countries around the...


Hewlett Packard - Barcelona

Publicado 13 days ago

Trilingual Account Manager - Dutch Speaking, English And One Other European Language.

Trilingual Account Manager - Dutch Speaking, English and one other European language. Barcelona Trilingual Account Manager - Dutch Speaking, English and one ...


Recruitment Direct - Barcelona

Publicado 13 days ago

Customer Care Specialist (French Market) - Thefork, A Tripadvisor Company

.Customer Care Specialist (French Market) - TheFork, a Tripadvisor Company Barcelona, Spain Join our Movement and Champion Restaurant Culture! At TheFork we ...


Tripadvisor Llc - Barcelona

Publicado 13 days ago

Encargado/A De Asesoramiento Al Cliente

Empresa que opera en el sector de la gran distribución selecciona para un importante desarrollo en el territorio, dedicado al asesoramiento a los clientes. ...


Cinpa - Barcelona

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-11-15T13:14:46.870Z