**Tècnic/a laboral**
Cerquem tècnic/a laboral per a les oficines de Barcelona
**Funcions del lloc de treball**:
- Tramitar la contractació laboral, supervisant el procés tècnic administratiu d'acord amb la normativa interna i la legalitat vigent així com les baixes laborals, les modificacions contractuals i el procediment corresponent.
- Executar i responsabilitzar-se del procés tècnic administratiu relacionat amb el pagament de nòmina, les cotitzacions a la Seguretat Social i el càlcul i regularització de l'IRPF, garantint que aquests es desenvolupin d'acord amb les instruccions i criteris dictats per la persona responsable de l'área laboral o la direcció de RRHH.
- Introducció de dades d'absències vinculades als dies vacances, dies personals, baixes, absentismes, permisos, excedències i altres variables en compliment del conveni vigent en cada entitat.
Introducció de variables quantitatives per a garantir el càlcul correcte de la nòmina.
- Comunicats i relacions amb mútua d'accidents de treball, OTG, TGSS.
- Compliment de la Llei de Protecció de dades en l'área d'administració de personal.
- Altres tasques tècnic/administratives diverses que li siguin encomanades per la direcció o responsable d'área.
- Assessorar i facilitar informació a responsables d'área/departaments i a les persones treballadores dins el seu àmbit d'actuació.
- Cooperar amb els altres membres del departament i/o d'altres departaments per tal de garantir la continuïtat dels processos.
- Mantenir actualitzada la informació corresponent dins el seu àmbit d'actuació.
- Altres tasques pròpies de la seva área i categoria que li puguin ser encomanades per la persona responsable de laboral o la direcció de recursos humans.
**Perfil competencial**:
- Capacitat d'organització, planificació i gestió de la pròpia feina.
- Capacitat d'autonomia i iniciativa
- Capacitat d'adaptabilitat.
- Capacitat d'orientació al client.
- Capacitat comunicativa.
- Capacitat innovadora i millora continua.
- Capacitat de Treball en equip.
**Requisits**:
- Preferentment disposar de Grau en Relacions Laborals o Ciències del Treball, o Formació professional de Grau Superior en administració amb experiència equivalent.
- És requereix experiència en lloc de treball similar mínim d'un any.
- És requereixen coneixements de contractació i nòmina, seguretat social, cotització i tributació.
- És requereixen coneixements d'aplicació de convenis col-lectius així com el coneixement del sistema normatiu vigent, Estatut dels treballadors i procediment laboral.
- És imprescindible el domini d'excel avançat.
- És valora el coneixement de programes informàtics específics.
- És imprescindible domini del català parlat i escrit.
- Domini dels paquets informàtics estàndards, i eines 2.0
- Disposar de carnet de conduir i vehicle propi.
**S'ofereix**:
- Plaça vacant estable 100% de la jornada.
- Horari:
- De dilluns a dijous, matins de 09.00 a 14.00h
- Tardes, dilluns, dimarts i dijous de 15:00 a 18:00.
Dimecres de 15:00 a 17:30
- Divendres, de 9:00 a 15:00
- Categoria: personal tècnic lila
- Incorporació: Immediata