La unitat de **Catalunya Convention Bureau (CCB)** dona suport a la comercialització de l'oferta catalana de turisme de reunions i esdeveniments professionals, fent de Catalunya una destinació líder en el turisme de reunions, congressos, convencions i viatges d'incentius.
El CCB es troba en un moment de reorientació estratègia que respon a la reformulació del seu rol com a Convention Bureau governamental, i que té com a finalitat a més de la captació d'esdeveniments professionals per a Catalunya que aquests siguin regeneratius i deixin un llegat al territori.
Amb aquest objectius, s'estan desenvolupant nous projectes pels quals es requereix una persona de suport a la gestió i la implantació dels mateixos.
Entre aquests nous projectes que es consideren estratègics es troben: la creació de noves propostes de valor segmentades per indústries com són les marques Catalunya Meetings & Mobility i Catalunya Meetings & Sport; la implantació d'un pla d'impacte i llegat vinculat als esdeveniments professionals; la Copa Amèrica a Barcelona; i, el _Catalunya MICE Tech Lab_, i els projectes europeus de suport per a la innovació, digitalització i sostenibilitat del MICE a Catalunya.
Les tasques assignades al/ a la tècnica serien:
- Suport en el desplegament de les noves línies estratègiques i projectes del CCB així com en aquells que es puguin considerar per respondre a noves tendències i oportunitats del sector MICE.
- Planificació, gestió i seguiment dels plans d'accions derivats de la nova estratègia de segmentació iniciada per indústries (_Catalunya Meetings & Mobility_ i _Catalunya Meetings & Sports_).
- Suport en el desenvolupament de continguts, eines i canals de comunicació per a la comunicació i promoció dels productes segmentats així com d'altres nous projectes considerats estratègics.
- Identificació i generació de coneixement i intel-ligència de mercat relacionat amb el projecte així com de notícies que puguin ser interessants per a traslladar als mitjans, i que ajudin a la visualització i el posicionament dels projectes.
- Execució i seguiment de les accions previstes per a la implantació, promoció i comercialització dels productes segmentats, en coordinació amb d'altres unitats organitzatives de l´ACT, amb els Centres de Promoció de l'ACT a l'estranger (CPTs), amb altres departaments de la Generalitat com ACCIO així com amb els respectius _stakeholders_ del MICE i la indústria.
- Gestió i seguiment de les peticions d'informació i negoci que es rebin d'organitzadores de reunions i estiguin vinculades als productes segmentats desenvolupats.
- Desenvolupament i implantació del Pla d'Impacte i Llegat dels esdeveniments professionals a Catalunya, que ha de permetre mesurar el seu impacte a Catalunya en termes socioeconòmics així com deixar un llegat a llarg termini més enllà del propi esdeveniment.
- Suport en el desplegament del projecte _Catalunya MICE Tech Lab_ i els projectes europeus de suport a aquesta iniciativa.
Busquem una persona per la posició de **_Project Manager_** amb **pensament estratègic i analític**, **habilitats organitzatives, de planificació i gestió de projectes, **amb molta **orientació a client/a i a resultats**, alhora que sàpiga **treballar en equip**.
Requisits:
- Titulació universitària en Ciències Empresarials, Administració i Direcció d'Empreses, Màrqueting o similars.
- Estudis de màster o postgrau en Direcció d'Empreses, Màrqueting i Comunicació o en Turisme de negocis i organització d'esdeveniments.
- Experiència en gestió i implantació de projectes, anàlisis i generació de dades, desenvolupament de continguts, comunicació, màrqueting digital, relació amb _stakeholders_ i empreses proveïdores, monitorització de resultats, i en l'organització d'actes i esdeveniments professionals.
- Coneixement de l'activitat de reunions i esdeveniments professionals.
- Idiomes: català, castellà i **anglès** (nívell B2 o equivalent).