Tècnic/A De Suport A La Gestió Del Servei - Girona

Detalles de la oferta

**TÈCNIC/A DE SUPORT A LA GESTIÓ DEL SERVEI**
- Per incorporació a Serveis Centrals de Girona_

**Funcions a desenvolupar**:

- Reclutament i selecció de personal.
- Gestió de plantilles i calendaris laborals.
- Participació en les acollides de noves incorporacions.
- Ajudar a baixar l'índex de rotació de personal.
- Contribuir en la millora de la planificació de la gestió del personal vetllant per la qualitat de l'atenció a la persona usuària.
- Altres tasques de suport administratiu vinculades a la gestió de persones al departament d'administració i finances.

**Perfil competencial**:

- Capacitat d'organització, planificació i gestió.
- Capacitat d'Implicació i visió global.
- Capacitat de priorització i orientació a resultats.
- Capacitat de comunicació i escolta activa.
- Capacitat innovadora i millora continua.
- Capacitat d'anàlisis i resolució de conflictes.
- Capacitat de Treball en equip.

**Altres requisits**:

- Preferentment disposar de CFGS Administració i Finances i Llicenciatura/Diplomatura/Grau en Psicologia o bé Ciències del Treball o Relacions Laborals.
- Es valorarà experiència en gestió de persones i gestió pressupostària en l'àmbit residencial.
- Es valorarà coneixements de Teamtailor i Integrho.
- Molt valorable disposar d'experiència treballant en departament de RRHH fent selecció de personal i/o altres tasques en matèria laboral.
- Disposar de flexibilitat horària.
- Disponibilitat per desplaçar-se per diferents serveis de la província.
- És imprescindible domini del català parlat i escrit.
- Domini dels paquets informàtics estàndards, i eines 2.0
- Disposar de carnet de conduir i vehicle propi.

**S'ofereix**:1 plaça vacant al 100% de la jornada**

**Horari**:de dilluns a divendres de 8h a 15h + 1 tarda a concretar ( teletreball + visites als centres)

**Categoria**: Tècnic/a lila - Pacte laboral.

**Incorporació**: Immediata


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Director/A De Oficina (Servicios De Alquileres Vacacionales)

Director/a de Oficina (Servicios de Alquileres Vacacionales) Nuestro cliente es una empresa que se dedica a los alquileres turísticos y cuenta con presencia ...


Selección De Personal, Head Hunting, Búsqueda De Perfiles, Recruitment, Soluciones De Gestión Y Capt - Burgos

Publicado 13 days ago

Ml-242 | Administrativo/A Con Francés

Descripción de la oferta de empleo de Administrativo/a en Fornells De La Selva.Eurofirms selecciona un/a administrativo/a con francés para empresa del sector...


Eurofirms Group - Burgos

Publicado 13 days ago

Administrativo Contable [C535]

Descripción Autocares Patri es una empresa familiar comprometida con el transporte seguro, de confianza y responsable. Nos enorgullece ofrecer un servicio de...


Reconocida Empresa - Burgos

Publicado 13 days ago

Administrativo-A A Media Jornada Con Horario Combinable

Coneixes algú a qui li pugui interessar? Agent de la propietat immobiliària (API) Funcions i requisits de la vacant Condicions que ofereix l'empresa Perspect...


Somos Una Empresa De Servicio Gestionamos Apartamentos, Somos Inmobiliaria, Ayudamos A Pasar Unas Bu - Burgos

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-11-15T19:37:33.969Z