Des de **Fundació Resilis** treballem perquè infants i adolescents puguin exercir el seu dret de créixer en entorns segurs i assolir la seva autonomia.
Ho fem desenvolupant projectes i programes d'atenció integral i serveis d'àmbit socioeducatiu i comunitari.
Actualment, necessitem incorporar a l'área laboral de Resilis un/a **TÈCNIC/A DE RELACIONS LABORALS** que vulgui formar part d'un equip dinàmic, i ser la persona referent de la gestió de les relacions laborals dels/les professionals que formen part de l'entitat.
La persona seleccionada es responsabilitzarà de la gestió de la nòmina i de la correcta aplicació de la normativa laboral vigent d'una plantilla mitjana de 500 persones treballadores de Fundació Resilis.
Les **funcions principals** seran:
- Garantir la implementació dels convenis col-lectius d'aplicació, revisar els convenis col-lectius i altres temes fonamentals pel bon funcionament intern de l'organització.
- Gestionar i dur a terme la contractació de les persones treballadores.
- Garantir l'afiliació a la Seguretat Social i de les cotitzacions de manera correcta.
- Supervisar i assegurar el correcte pagament de nòmines periòdiques i l'aplicació del conveni col-lectiu, gestionar una mitja de 600 nòmines mensuals.
- Gestionar les possibles incidències laborals o de presència com són baixes, vacances o absentisme.
- Relacionar-se amb les administracions corresponents que siguin necessàries com són SEPE, INSS, TGSS, etc.
- Controlar i gestionar el procés de finalitzacions de contracte.
- Complir amb la normativa en relació amb l'àmbit laboral.
- Revisar procediments i proposar accions de millora per guanyar eficiència.
- Supervisar l'aplicació i el compliment dels procediments laborals.
- Confeccionar i avaluar indicadors i redactar informes.
- Aplicar la política salarial.
- Assessorar les persones referents i tècniques de territori per adaptar les necessitats de contractació als serveis.
Compliment de la Llei de Protecció de dades en l'área d'administració de personal.
- Omplir enquestes INE.
- Altres tasques pròpies de la seva área i categoria que li puguin ser encomanades per la persona responsable de laboral o la direcció de recursos humans.
A continuació et detallem **què estem buscant**:
- Formació en relacions laborals, ciències del treball o ser Graduat Social.
- Experiència major de tres anys com a tècnic/a laboral en gestió de nòmines i assegurances socials.
- Coneixements de legislació laboral.
- Domini de la Seguretat Social (Sistema Red, Winsuite, Siltra)
- Capacitat per assessorar el client intern en aspectes laborals.
- Agilitat resolutiva en la gestió.
- Habilitats de comunicació oral i escrita.
**I què oferim?
**
Incorporar-te a una fundació que atén la infància i l'adolescència en risc i la defensa dels seus drets.
Contracte fix al 100% de la jornada de 37,5 hores setmanals.
Horari que et permetrà conciliar vida personal i laboral de dilluns a divendres de 8 h a 15 h i una tarda a la setmana.
Salari brut anual de 25.600 €
T'interessa?
Inscriu-te!
**T'estem esperant ;)