Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Administratiu/Va Rrhh

Som Petits Genis, una empresa del món de la docència i el lleure. En aquests moments estem buscant un perfil administratiu de recursos humans. - Experiència ...


Desde Petits Genis 360 - España

Publicado a month ago

Auxiliar Administrativo (M/H) Recursos Humanos

Compañía del sector medioambiental, se encuentra en busqueda y selección de: **AUXILIAR ADMINISTRATIVO (M/H) RECURSOS HUMANOS (SOFT HR)** El puesto se ubica...


Desde Bioreciclaje De Cádiz S.A. - España

Publicado a month ago

Subaltern/A Centres Educatius Alt Urgell

Subaltern/a per substitucions de curta durada a la Seu d'Urgell. Els requisits per ocupar aquest lloc són: titulació d'estudis primaris i coneixements de nív...


Desde Generalitat De Catalunya - España

Publicado a month ago

Tècnic/A En Sistemes/Tècnic/A

El Col-legi Oficial de Farmacèutics de Lleida, és una corporació de dret públic al servei de la ciutadania i dels professionals col-legiats. Les Oficines Col...


Desde Col·Legi Oficial De Farmacèutics De Lleida - España

Publicado a month ago

Tècnic/A De Recursos Humans

Tècnic/A De Recursos Humans
Empresa:

Optima Business Consulting Sl


Lugar:

España

Detalles de la oferta

Company Description

Empresa del sector fructícola en creixement, que aposta per la qualitat, la seguretat i la sostenibilitat, cerca un/a tècnic/a de RRHH.

**Job Description**:

- Tramitar altes/baixes/modificacions dels treballadors a la Seguretat Social.
- Elaborar les assegurances socials (tc2 i tc1).
- Confeccionar, amb suport extern, contractes de treball, pròrrogues, venciments, canvis de jornada, etc.
- Càlcul de nòmines i quitances.
- Gestionar les incapacitats temporals i els accidents de treball.
- Controlar els horaris, vacances, absències dels treballadors.
- En matèria de PRL: supervisar els expedients dels treballadors, coordinar la formació, fer seguiment i lliurament dels equips de treball, col.laborar i participar en les inspeccions, etc.
- Suport en la implantació, seguiment i consecució del pla d'igualtat de l'empresa.
- Gestionar la selecció dels diferents perfils de l'empresa i gestionar la borsa de treball.
- Coordinar el pla de formació de l'empresa.

**Qualifications**:

- ** Formació acadèmica**: CFGS en Administració i/o titulació universitària, preferiblement en Relacions Laborals, Graduat Social, Ciències del Treball o Psicologia.
- ** Coneixements**: es valorarà coneixements en matèria laboral, de PRL, ISO i ofimàtica.
- ** Experiència professional**: preferiblement experiència previa de mínim 2 anys en posició similar.
- ** Aspectes a valorar**: persona responsable, dinàmica, metòdica, adaptable, amb habilitat per gestionar i resoldre incidències, empàtica i de bon tracte.

Additional Information
- ** Horari**: 40 hores setmanals (hivern intensiu i mesos d'estiu horari partit)
- ** Remuneració**: segons vàlua


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Tècnic/A De Recursos Humans
Empresa:

Optima Business Consulting Sl


Lugar:

España

Built at: 2024-09-07T07:59:13.646Z