Tècnic/A De Màrqueting I Comunicació - 100% Home Office - Sector Tecnològic O Serveis (It)

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Funcions i requisits de la vacant TÈCNIC/A DE MÀRQUETING I COMUNICACIÓ - 100% home office - sector tecnològic o serveis (IT)Objectiu del lloc:
Gestionar la presència digital de l'empresa, desenvolupar contingut estratègic per enfortir la marca i proporcionar suport administratiu i estratègic al responsable de marqueting.
Responsabilitats principals: Xarxes Socials i Contingut:
- Dissenyar i implementar estratègies de xarxes socials per incrementar la visibilitat de la marca.
- Crear, programar i gestionar publicacions en plataformes com LinkedIn, Instagram, Twitter i altres de rellevants.
- Analitzar mètriques de rendiment en xarxes socials i proposar millores.
- Redactar contingut per a blocs, newsletters, casos d'èxit, white papers i materials promocionals.
- Produir contingut visual bàsic (infografies, presentacions, etc.)
utilitzant eines com Canva o Adobe Suite.Suport Estratègic:
- Ajudar en la planificació i implementació de campanyes de màrqueting.
- Col·laborar en estudis de mercat i anàlisi de la competència.
- Donar suport a l'organització i logística d'esdeveniments en línia i presencials (webinars, fires, presentacions).Tasques Administratives:
- Gestionar la coordinació amb proveïdors externs (dissenyadors, redactors, agències, etc.
).
- Realitzar el seguiment de pressupostos de màrqueting i gestionar factures de l'àrea.
- Preparar reporting periòdics sobre l'exercici de campanyes i activitats de màrqueting.
- Ajudar en l'organització d'agendes, reunions i comunicacions internes relacionades amb el departament.Col·laboració Interdepartamental:
- Treballar estretament amb el Head of Marketing per alinear les activitats amb els objectius estratègics de l'empresa.
- Servir com a enllaç entre l'equip de màrqueting i altres àrees per assegurar la correcta execució dels projectes.Requisits del perfil: Formació i experiència:
- Llicenciatura en Màrqueting, Comunicació, Administració d'Empreses o similar.
- 2-3 anys d'experiència en gestió de xarxes socials, creació de contingut i suport administratiu, preferentment al sector tecnològic o de serveis.Condicions que ofereix l'empresa:
- 100 % teletreball i disponibilitat de desplaçament a Mallorca 1 vegada cada trimestre.Altres requeriments:
- Disponibilitat per viatjar a Mallorca (central de l'empresa) 1 vegada al trimestre.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Responsable De Sostenibilidad

Anunciado 4 de diciembre (Publicada de nuevo)Desde Faster, estamos buscando a un Responsable de Sostenibilidad para una importante empresa del sector aliment...


La Opinión De Murcia - Burgos

Publicado 11 days ago

Controlador/A De Escape Room

Monitor para controlar escape room número uno de Burgos. Un escape room es un divertido juego, donde equipos de 2 a 5 personas tienen que cumplir una misión....


Myescape - Burgos

Publicado 11 days ago

Responsable D'Unité (H/F) Z863

AKOYAS (spécialisé dans le recrutement depuis 2012) aide les organisations AMBITIEUSES à développer leurs performances en cultivant leur PATRIMOINE HUMAIN av...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 11 days ago

Area Manager / Supervisor/A Supermercados - Gerona

Nuestra empresa es una gran compañía en el sector Retail de supermercados que cuenta con más de 100 tiendas a nivel nacional. Es reconocida por su compromiso...


La Opinión De Murcia - Burgos

Publicado 11 days ago

Built at: 2025-01-20T10:54:24.282Z