.Doble Via som una empresa cooperativa d'iniciativa social integrada per persones compromeses amb la innovació i la qualitat, que prestem serveis professionals d'atenció a les persones en l'àmbit socioeducatiu i cultural des de l'any 1999.
Oferim serveis integrals de gestió d'equipaments i programes d'acció social i cultural, d'educació, d'animació sociocultural i dinamització comunitària, així com assessoria i acompanyament en el disseny i planificació d'iniciatives en aquests àmbits d'actuació, en totes les etapes de la vida, des de la infantesa fins la vellesa.
A Doble Via t'estem buscant!
Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones, envia'ns el teu curriculum.
Volem que formis part d'un gran equip!
Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic.
Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de gènere.
Posició A Doble Via estem buscant un/a tècnic/a de gestió de licitacions i subvencions, amb dependència del responsable de qualitat, en coordinació amb les direccions i sotsdireccions d'àrea i caps de departament.
S'encarregarà de la gestió administrativa de les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents.
Funcions principals Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions.
Preparar la part de solvència econòmica consultant directament de l'arxiu de facturació de clients.
Donar d'alta a les plataformes de presentació a licitacions i gestionar la documentació a presentar.
Preparar, emplenar i presentar la documentació administrativa dels concursos.
Responsable del seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients.
Arxivar els contractes i expedients de serveis en actiu.
Cobrir l'assistència a obertures de pliques.
Atendre requeriments de documentació administrativa dels clients.
Suport en la presentació d'instàncies i signatura de documents amb certificat digital.
Actualització del Registre Electrònic de Licitadors (RELI).
Detecció i derivació de noves oportunitats per tal de donar avís a les direccions d'unitat.
Responsable de demanar el "Certificat de bona execució" dels serveis.
Requisits mínims Grau en administració d'empreses i formació complementària en l'àmbit social.
Formació en Pedagogia o Sociologia.
Experiència mínima de 2 anys en gestió de licitacions i subvencions.
Alta competència digital, especialment en Office 365 i Excel.
Nivell C de català.
20h/s de dll a dv en horari flexible entre 8 i 14h.
Possibilitats d'1 dia de teletreball.
Es valorarà Experiència en gestió de licitacions i subvencions.
Experiència i formació en sistemes de gestió de la qualitat