Tècnic/A De Licitacions I Subvencions A Sant Cugat

Detalles de la oferta

.A Doble Via t'estem buscant!
Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones, envia'ns el teu curriculum.
Volem que formis part d'un gran equip!
Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic.
Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de gènere.
Posició: Tècnic/a de gestió de licitacions i subvencions Amb dependència del responsable de qualitat, en coordinació amb les direccions i sotsdireccions d'àrea i caps de departament, s'encarregarà de la gestió administrativa de les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents.
Les funcions principals seran: Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents, pròrrogues.
Preparar la part de solvència econòmica consultant directament de l'arxiu de facturació de clients, la relació de serveis i imports facturats (expert/a en taules dinàmiques).
Donar d'alta a les plataformes de presentació a licitacions, les persones responsables del projecte i a si mateix, per tal de rebre totes les notificacions al respecte.
Descarregar i omplir les dades bàsiques de tota la documentació a presentar per tal d'arxivar i notificar als interessats/des.
A demanda de cada àrea, preparar, emplenar i presentar la documentació administrativa dels concursos i gestionar la presentació i arxiu de licitacions.
Responsable del seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients (contractes de servei, pressupostos lliurats i documentació annexa: pròrrogues, sol·licituds d'actualització d'IPCs, etc.).
Responsable de l'actualització de la BBDD de concursos.
Arxivar els contractes i plecs i expedients de serveis en actiu i reportar a la Responsable d'Administració de Clients, la recepció de pressupostos i contractes aprovats.
Cobrir l'assistència a obertures de pliques, a demanda de l'àrea.
Atendre requeriments de documentació administrativa dels clients al llarg de tot el seu cicle de vida (presentació a licitació, contractació, tancament, pròrrogues).
Suport en la presentació d'instàncies i signatura de documents amb certificat digital relatius a Clients.
Actualització del Registre Electronic de Licitadors (RELI).
Detecció i derivació de noves oportunitats per tal de donar avís a les direccions d'unitat.
Responsable de demanar el "Certificat de bona execució" dels serveis als tècnics/instància genèrica.
Requisits: Grau en administració d'empreses i molt valorable formació complementària en l'àmbit social.
Formació en Pedagogia o Sociologia.
Experiència mínima de 2 anys en gestió de licitacions i subvencions


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Asesor Contable Fiscal (Santander)

Prestigioso Despacho de Abogados selecciona Asesor Contable-Fiscal para sus oficinas de Santander.Gestionarás una cartera de clientes a los que apoyarás en l...


Robert Walters Spain - Cantabria

Publicado 21 days ago

(Zot440) Chief Accountant

Chief AccountantDepartment: Finance & ProcurementEmployment Type: Permanent - Full TimeLocation: Spain - EsteponaDescriptionOVERALL OBJECTIVESTo safeguard th...


Kempinski Hotels - Cantabria

Publicado 6 days ago

(Zot440) Chief Accountant

Chief Accountant Department: Finance & Procurement Employment Type: Permanent - Full Time Location: Spain - Estepona Description OVERALL OBJECTIVES To safegu...


Kempinski Hotels - Cantabria

Publicado 6 days ago

(Zot440) Chief Accountant

Chief AccountantDepartment: Finance ProcurementEmployment Type: Permanent - Full TimeLocation: Spain - EsteponaDescriptionOVERALL OBJECTIVESTo safeguard the ...


Kempinski Hotels - Cantabria

Publicado 7 days ago

Built at: 2025-01-08T14:56:10.035Z