A Doble Via t'estem buscant!
Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones, envia'ns el teu curriculum.
Volem que formis part d'un gran equip!Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic.
Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de gènere.Posició: Tècnic/a de gestió de licitacions i subvencionsAmb dependència del responsable de qualitat, en coordinació amb les direccions i sotsdireccions d'àrea i caps de departament, s'encarregarà de la gestió administrativa de les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents.Les funcions principals seran:Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents, pròrrogues.Preparar la part de solvència econòmica consultant directament de l'arxiu de facturació de clients, la relació de serveis i imports facturats (expert/a en taules dinàmiques).Donar d'alta a les plataformes de presentació a licitacions, les persones responsables del projecte i a si mateix, per tal de rebre totes les notificacions al respecte.
Descarregar i omplir les dades bàsiques de tota la documentació a presentar per tal d'arxivar i notificar als interessats/des.A demanda de cada àrea, preparar, emplenar i presentar la documentació administrativa dels concursos i gestionar la presentació i arxiu de licitacions.Responsable del seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients (contractes de servei, pressupostos lliurats i documentació annexa: pròrrogues, sol·licituds d'actualització d'IPCs, etc.).
Responsable de l'actualització de la BBDD de concursos.Arxivar els contractes i plecs i expedients de serveis en actiu i reportar a la Responsable d'Administració de Clients, la recepció de pressupostos i contractes aprovats.Cobrir l'assistència a obertures de pliques, a demanda de l'àrea.Atendre requeriments de documentació administrativa dels clients al llarg de tot el seu cicle de vida (presentació a licitació, contractació, tancament, pròrrogues).Suport en la presentació d'instàncies i signatura de documents amb certificat digital relatius a Clients.Actualització del Registre Electronic de Licitadors (RELI).Detecció i derivació de noves oportunitats per tal de donar avís a les direccions d'unitat.Responsable de demanar el "Certificat de bona execució" dels serveis als tècnics/instància genèrica.Requisits:Grau en administració d'empreses i molt valorable formació complementària en l'àmbit social.Formació en Pedagogia o Sociologia.Experiència mínima de 2 anys en gestió de licitacions i subvencions.Alta competència digital, especialment a nivell d'office 365 i sobretot d'excel (taules dinàmiques).Nivell C de català.Oferim:20h/s de dll a dv en horari flexible entre 8 i 14h.Possibilitats d'1 dia de teletreball.Contracte indefinit.SBA: 24.677,80 € a jornada completa.#J-18808-Ljbffr