Tècnic/A De Licitacions I Subvencions A Sant Cugat

Detalles de la oferta

A Doble Via t'estem buscant!
Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones, envia'ns el teu curriculum.
Volem que formis part d'un gran equip!Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic.
Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de gènere.Posició: Tècnic/a de gestió de licitacions i subvencionsAmb dependència del responsable de qualitat, en coordinació amb les direccions i sotsdireccions d'àrea i caps de departament, s'encarregarà de la gestió administrativa de les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents.Les funcions principals seran:Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents, pròrrogues.Preparar la part de solvència econòmica consultant directament de l'arxiu de facturació de clients, la relació de serveis i imports facturats (expert/a en taules dinàmiques).Donar d'alta a les plataformes de presentació a licitacions, les persones responsables del projecte i a si mateix, per tal de rebre totes les notificacions al respecte.
Descarregar i omplir les dades bàsiques de tota la documentació a presentar per tal d'arxivar i notificar als interessats/des.A demanda de cada àrea, preparar, emplenar i presentar la documentació administrativa dels concursos i gestionar la presentació i arxiu de licitacions.Responsable del seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients (contractes de servei, pressupostos lliurats i documentació annexa: pròrrogues, sol·licituds d'actualització d'IPCs, etc.).
Responsable de l'actualització de la BBDD de concursos.Arxivar els contractes i plecs i expedients de serveis en actiu i reportar a la Responsable d'Administració de Clients, la recepció de pressupostos i contractes aprovats.Cobrir l'assistència a obertures de pliques, a demanda de l'àrea.Atendre requeriments de documentació administrativa dels clients al llarg de tot el seu cicle de vida (presentació a licitació, contractació, tancament, pròrrogues).Suport en la presentació d'instàncies i signatura de documents amb certificat digital relatius a Clients.Actualització del Registre Electronic de Licitadors (RELI).Detecció i derivació de noves oportunitats per tal de donar avís a les direccions d'unitat.Responsable de demanar el "Certificat de bona execució" dels serveis als tècnics/instància genèrica.Requisits:Grau en administració d'empreses i molt valorable formació complementària en l'àmbit social.Formació en Pedagogia o Sociologia.Experiència mínima de 2 anys en gestió de licitacions i subvencions.Alta competència digital, especialment a nivell d'office 365 i sobretot d'excel (taules dinàmiques).Nivell C de català.Oferim:20h/s de dll a dv en horari flexible entre 8 i 14h.Possibilitats d'1 dia de teletreball.Contracte indefinit.SBA: 24.677,80 € a jornada completa.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Gyh Inversion Y Control Sl: Administrativa

Gestoría fiscal-contable ubicada en Barcelona precisa a una administrativa con idioma chino y español.Se ofrece incorporación inmediata.Horario de lunes a vi...


Join.Com - Barcelona

Publicado 16 days ago

Administrativo Contable Aplicar En 3 Minutos

A Shad busquem incorporar a una persona per donar suport al nostre departament de finances.T' encarregaràs de:Tramitar l' alta de clients.Seguiment de la car...


Shad - Barcelona

Publicado 7 days ago

Administrativo Contable Y Fiscal

Con cientos de apartamentos en las ciudades más de moda europeas, Eric Vökel Boutique Apartments es un proyecto innovador, en expansión, líder en su segmento...


Empresa Con Oficinas En Barcelona - Barcelona

Publicado 7 days ago

Auditor/A Compliance Y Control Interno

Seleccionamos a un/a profesional con experiencia en cumplimiento normativo, control interno y gestión de riesgos. Funciones: Verificación y revisión de proce...


Casa Tarradellas - Barcelona

Publicado 7 days ago

Built at: 2025-01-24T15:44:35.125Z