Tens ganes d'incorporar-te a un holding industrial amb presència internacional, aprendre del nostre negoci i ajudar-nos a garantir que els projectes de TI s'alineïn amb l'estratègia de les diferents empreses del grup?Vols treballar com a TECNIC/A DE HELPDESK per un holding industrial amb presència internacional que està en ple procés de transformació digital de tots els seus negocis?Els nostres valors són la proximitat a les persones, la passió per la feina ben feta, el compromís amb els/les nostres clients i el nostre equip i la responsabilitat social amb el territori.Volem contribuir a l'èxit i al creixement de l'organització a través de l'ús estratègic de la tecnologia i necessitem la persona que lideri aquest projecte i gestioni proactivament la demanda, classificant i planificant els requeriments que arriben al departament IT.MISIÓGestió de les incidències a l'usuari, dministrar les necessitats del dia a dia, creació de comptes, a nivell internacionalFUNCIONSGestió i configuració de comptes d'Office365 de MicrosoftConfiguració, gestió i manteniment de servidors virtualitzatsResolució d'incidències mitjançant eines de tiquetBrindar assistència als usuaris de l'empresa, resolent problemes de maquinari i programari, configurar dispositius i proporcionar orientació sobre l'ús de tecnologiaTroubleshootingGestió d'infraestructures de Backup on-premise i al CloudMonitorització d'equipsDocumentació de procediments, garantint la qualitat de la informació.Mantenir-se actualitzat sobre les tendències i innovacions en l'àmbit dels sistemes d'informació i proposar noves iniciatives per millorar l'eficiència i l'agilitat tecnològica del grup.FORMACIÓCicle formatiu de grau superior o similarImprescindible anglès tècnicEXPERIÈNCIA VALORABLE:Coneixement en sistemes operatius LinuxValorable coneixements en ExaptaConeixement de tecnologies de virtualització, preferiblement VMwareConeixement de solucions de backup, preferiblement Veeam Backup.Experiència en la gestió d'entorns Windows, incloent des de l'arquitectura de dominis fins a la gestió d'endpointsCapacitat per a comunicar-se i treballar de forma efectiva amb equips tècnics i no tècnics#J-18808-Ljbffr