Tecnic/A De Helpdesk

Tecnic/A De Helpdesk
Empresa:

Commonsense Rrhh


Lugar:

Girona

Detalles de la oferta

Riudellots de la Selva, Girona provincia
Tens ganes d'incorporar-te a un holding industrial amb presència internacional, aprendre del nostre negoci i ajudar-nos a garantir que els projectes de TI s'alineïn amb l'estratègia de les diferents empreses del grup?
Vols treballar com a TECNIC/A DE HELPDESK per un holding industrial amb presència internacional que està en ple procés de transformació digital de tots els seus negocis?
Els nostres valors són la proximitat a les persones, la passió per la feina ben feta, el compromís amb els/les nostres clients i el nostre equip, i la responsabilitat social amb el territori.
Volem contribuir a l'èxit i al creixement de l'organització a través de l'ús estratègic de la tecnologia i necessitem la persona que lideri aquest projecte i gestioni proactivament la demanda, classificant i planificant els requeriments que arriben al departament IT.
Responsabilitats:
Gestió de les incidències a l'usuari i administrar les necessitats del dia a dia.Creació de comptes a nivell internacional.Gestió i configuració de comptes d'Office365 de Microsoft.Configuració, gestió i manteniment de servidors virtualitzats.Resolució d'incidències mitjançant eines de tiquet.Brindar assistència als usuaris de l'empresa, resolent problemes de maquinari i programari, configurar dispositius i proporcionar orientació sobre l'ús de tecnologia.Gestió d'infraestructures de Backup on-premise i al Cloud.Monitorització d'equips.Documentació de procediments, garantint la qualitat de la informació.Mantenir-se actualitzat sobre les tendències i innovacions en l'àmbit dels sistemes d'informació i proposar noves iniciatives per millorar l'eficiència i l'agilitat tecnològica del grup.Coneixement de tecnologies de virtualització, preferiblement VMware.Coneixement de solucions de backup, preferiblement Veeam Backup.Experiència en la gestió d'entorns Windows, incloent des de l'arquitectura de dominis fins a la gestió d'endpoints.Capacitat per a comunicar-se i treballar de forma efectiva amb equips tècnics i no tècnics.
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

Tecnic/A De Helpdesk
Empresa:

Commonsense Rrhh


Lugar:

Girona

Mb172 Service Technician-Olaberria

País: España - Lugar: OLABERRIA, SS, ES- Tipo de empleo: Indefinido - Tiempo completoService Technician - OlaberriaEn Konecranes, creemos que una buena exper...


Desde Konecranes - Girona

Publicado 14 days ago

Tècnic/A Informàtic/A Helpdesk

Empresa dedicada als productes i serveis informàtics precisa incorporar un/a tècnic/a informàtic/a helpdesk per incorporar a l'equip de treball a Santa Colom...


Desde Consell Comarcal De La Selva - Girona

Publicado 14 days ago

Programador Informático Cd-265

Descripció ocupació- Programador informático en Python y otros lenguajes C++ y SQL, con conocimientos en redes informáticas.- Con experiencia- Polígono indus...


Desde Sin Nombre - Girona

Publicado 12 days ago

Becario/A Quantitative Researcher

.En Mango inspiramos y unimos mediante nuestra pasión por el estilo y la cultura. Estamos en más de 115 países y nuestra presencia online se extiende a más d...


Desde Mango - Girona

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-10-02T00:34:33.053Z