Tècnic/A De Gestió D'Operacions (Administració Licitacions I Subvencions)

Detalles de la oferta

Doble Via som una empresa cooperativa d'iniciativa social integrada per persones compromeses amb la innovació i la qualitat, que prestem serveis professionals d'atenció a les persones en l'àmbit socioeducatiu i cultural des de l'any 1999.
Oferim serveis integrals de gestió d'equipaments i programes d'acció social i cultural, d'educació, d'animació sociocultural i dinamització comunitària, així com assessoria i acompanyament en el disseny i planificació d'iniciatives en aquests àmbits d'actuació, en totes les etapes de la vida, des de la infantesa fins la vellesa.
A Doble Via t'estem buscant!
Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones envia'ns el teu curriculum.
Volem que formis part d'un gran equip!
Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic.
Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de gènere.
Posició: Tècnics/ques de Licitacions i SubvencionsDependència del responsable de qualitat, en coordinació amb les direccions i sotsdireccions d'UNEs i caps de departament, s'encarregarà de la gestió administrativa de les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents.
- Sant Cugat: 20h a la setmana.
- Granollers: 30h a la setmana.
Funcions principals:Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases.Mantenir actualitzades i arxivades les plantilles, i documents tipus per a la presentació a licitacions i/o subvencions.Preparar la part de solvència econòmica consultant directament de l'arxiu de facturació de clients.Donar d'alta a les plataformes de presentació a licitacions.Preparar, emplenar i presentar la documentació administrativa dels concursos.Responsable del seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients.Arxivar els contractes i plecs i expedients de serveis en actiu.Cobrir l'assistència a obertures de pliques, a demanda de la DUNE.Atendre requeriments de documentació administrativa dels clients.Suport en la presentació d'instàncies i signatura de documents amb certificat digital.Actualització del Registre Electronic de Licitadors (RELI).Detecció i derivació de noves oportunitats.Responsable de demanar el "Certificat de bona execució" dels serveis als tècnics/instància genèrica.Requisits mínims:Cicle de grau superior d'administració, o estudis universitaris en administració d'empresa o dret.Experiència mínima d'un any en posicions similars.Alta competència digital, especialment a nivell d'Office 365 i Excel.Nivell C de català.20h/s o 30h/s de dll a dv en horari flexible entre 8 i 14h.Possibilitats d'1 dia de teletreball.Es valorarà:Experiència en gestió de licitacions i subvencions.Formació complementària en administració i dret administratiu.Experiència i formació en sistemes de gestió de la qualitat.Experiència i formació en economia social i solidària, especialment en cooperatives.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Ddb129 - Administrativo/ A Comercial Con Francés

¿Tienes formación en el área administrativa o comercial? ¿Tienes dominio del idioma francés? En Mobel Linea, empresa dedicada al diseño, fabricación y distri...


Ares Consultores - Lleida

Publicado 5 days ago

Tl-524 | Aux Admin De Tráfico

Empresa de Grupo Ontime en la que promovemos una política de contratación inclusiva y justa para todos, estamos en búsqueda de incorporar un/a AUXILIAR ADMIN...


Ares Consultores - Lleida

Publicado 5 days ago

Assistant De Dirección

¿Estás buscando un proyecto retador como Assistant de Dirección? Si es así, lee con atención, esto te interesa: En el Grupo Audens, empresa líder sector alim...


Audens Food - Lleida

Publicado 5 days ago

Cajerx - Reponedor/A 25Hrs/Sem Valls - Bs-563

Introducción:Tus tareas:Cobrar en caja y atención al cliente.Gestionar la disponibilidad de los productos en la sala de ventas.Realizar el control de frescur...


Ares Consultores - Lleida

Publicado 5 days ago

Built at: 2025-01-08T04:50:24.798Z