A Doble Via t'estem buscant!
Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones, envia'ns el teu curriculum.
Volem que formis part d'un gran equip!
Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic.
Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de gènere.
A Doble Via estem buscant dos Tècnics/ques de Licitacions i Subvencions, amb dependència del responsable de qualitat.
En coordinació amb les direccions i sotsdireccions d'UNEs i caps de departament, s'encarregarà de la gestió administrativa de les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents.
- Sant Cugat: 20h a la setmana.
- Granollers: 30h a la setmana.
Les funcions principals seran: Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents, pròrrogues.
Mantenir actualitzades i arxivades les plantilles i documents tipus per a la presentació a licitacions i/o subvencions.
Preparar la part de solvència econòmica consultant directament de l'arxiu de facturació de clients, la relació de serveis i imports facturats (expert/a en taules dinàmiques).
Donar d'alta a les plataformes de presentació a licitacions, tant als DUNE, persones responsables del projecte i a si mateix, per tal de rebre totes les notificacions al respecte.
Descarregar i omplir les dades bàsiques de tota la documentació a presentar per tal d'arxivar i notificar als interessats/des.
A demanda dels i les DUNE, preparar, emplenar i presentar la documentació administrativa dels concursos i gestionar la presentació i arxiu de licitacions (la proposta tècnica i la proposició econòmica les facilita la direcció d'DUNE, qui, conjuntament amb gerència, donen l'ok per a la signatura del contracte).
Responsable del seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients (contractes de servei, pressupostos lliurats i documentació annexa: pròrrogues, sol·licituds d'actualització d'IPCs, etc.).
Responsable de l'actualització de la BBDD de concursos.
Arxivar els contractes i plecs i expedients de serveis en actiu a la carpeta CONTRACTES CLIENTS i reportar a la Responsable d'Administració de Clients i als i les DUNEs la recepció de pressupostos i contractes aprovats.
Cobrir l'assistència a obertures de pliques, a demanda de la DUNE.
Atendre requeriments de documentació administrativa dels clients al llarg de tot el seu cicle de vida (presentació a licitació, contractació, tancament, pròrrogues).
Suport en la presentació d'instàncies i signatura de documents amb certificat digital relatius a Clients (alta de proveïdors, presentació de pressupostos, aportació de documentació per canvis en les adjudicacions.....).
Actualització del Registre Electrònic de Licitadors (RELI).
Detecció i derivació de noves oportunitats per tal de donar avís a les direccions d'unitat.
Responsable de demanar el "Certificat de bona execució" dels serveis als tècnics/instància genèrica.
Vetllar per a la consecució dels certificats de bona execució dels serveis prestats un cop acabats els contractes o durant la vigència del mateix per tal de tenir-ne un arxiu per a les noves licitacions que els requereixin.
Arxiu dels mateixos per tipologies de servei i per UNES.
Requisits: Cicle de grau superior d'administració, o estudis universitaris en administració d'empresa o dret o acreditació de competències professionals.
Experiència mínima d'un any en posicions similars.
Alta competència digital, especialment a nivell d'Office 365 i sobretot d'Excel.
Nivell C de català.
Oferim: 20h/s o 30h/s de dll a dv en horari flexible entre 8 i 14h.
Possibilitats d'1 dia de teletreball.
Contracte indefinit.
SBA: 24.677,80 € a jornada completa.
#J-18808-Ljbffr