Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Maître/Jefe/A De Sala

Responsable de liderar el equipo de sala y de garantizar que la experiencia del cliente sea excepcional. Habilidades de comunicación en catalán, castellano y...


Desde Casa Amalia - Barcelona

Publicado a month ago

Tècnic/A En Operacions De Sistemes Informàtics-Oferta Exclusiva Per A Persones Amb Discapacitat (8908-T8)

La seva funció principal serà donar suport informàtic a la seu de Cornellà de Llobregat, aquest suport inclou:-resolució de incidències o consultes relaciona...


Desde Oficina De Treball Del Soc - Barcelona

Publicado a month ago

Prospector/A Laboral Con Certificado De Discapacidad

-Análisis de perfiles-Asesoramiento y apoyo a los candidatos-Orientación al empleo según competencias, seguimiento, formación en competencias transversales. ...


Desde Fundación Randstad - Barcelona

Publicado a month ago

Administrativo/A Producción Recepción 1/2 Jornada

**Descripción**:EPOS SPAIN oficina de RUBI selecciona para una importante empresa del sector químico ubicada en Rubí, un/a Administrativo 1/2 joranda ( 5 hor...


Desde Epos - Barcelona

Publicado a month ago

Tècnic/A De Gestió Documental

Tècnic/A De Gestió Documental
Empresa:

Ajuntament De Badia Del Vallès


Detalles de la oferta

Dur a terme tasques de manteniment del sistema de gestió documental i establir criteris i normativa per catalogació, transferència i ingrés de documentació a l'arxiu. - Dissenyar les pautes relatives a la modificació, millora, migració i altres alteracions en el sistema de gestió documental de la Corporació. - Encarregar-se de la normalització de documents administratius: disseny de formularis, revisió i creació de documents, elaboració de plantilles, etc. TIva per cataloga Analitzar i classificar els documents de la Corporació des d'una visió jeràrquicament estructurada identificant les diferents etapes dels procediments de treball en els quals es produeixen o reben documents. - Elaborar o modificar el quadre de classificació i, si s'escau, proposar i dissenyar nous quadres de classificació, amb les sèries documentals que corresponen, adaptant-los a la nova realitat funcional. Encarregar-se del manteniment i actualització de les sèries documentals dels quadres de classificació. Aquesta funció implica entrevistar-se amb el personal, lectura de legislació, estudi del procediment, descripció de la sèrie, etc. - Establir, conjuntament amb el registre, una adequada codificació en la classificació dels expedients i documents, així aquests estan controlats durant tot el seu cicle vital. Elaborar el calendari de conservació i eliminació de documentació de l'arxiu i els procediments d'aplicació del mateix. - Establir les condicions de consulta i de préstec de documents a les diferents dependències de l'Ajuntament. Planificar i dissenyar els sistemes de gestió documental i el tractament de la documentació administrativa en l'entorn de l'administració electrònica. - Redactar informes i memòries dintre del seu àmbit. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)


Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Tècnic/A De Gestió Documental
Empresa:

Ajuntament De Badia Del Vallès


Built at: 2024-05-10T10:45:09.779Z