Tècnic/A De Gestió Del Talent I Cultura

Detalles de la oferta

**T'agradaria formar part de l'equip de Gestió del Talent i Cultura Corporativa de l'Agència Catalana de Turisme?
**

La Unitat de Gestió del Talent i Cultura Corporativa

És la Unitat encarregada de desenvolupar les polítiques de Gestió del Talent de l'entitat fomentant el creixement professional individual i col-lectiu i optimitzant la productivitat.
Impulsar el canvi cultural i el desenvolupament organitzatiu, d'equips i d'individus per alinear l'entitat amb la nova estratègia i el Pla de Màrqueting.
Missió i tasques principals

La missió principal del/de la tècnic/a de Gestió del Talent i Cultura Corporativa és gestionar i coordinar diferents àrees relacionades amb la gestió de les persones de l´entitat.
Es requereix un perfil multifuncional que tingui capacitats analítiques, que contribueixi a crear un entorn laboral saludable, que ajudi a promoure el creixement professional de l´equip i que contribueixi a que l´empresa compleixi amb les seves obligacions legals a nívell laboral.
I les tasques principals:

- Anàlisi de dades: elaborar el quadre de comandament a partir dels indicadors de la unitat, recollir i analitzar dades relacionades amb els empleats i empleades, beneficis socials dels empleats, formació, selecció de personal, clima laboral, cultura corporativa, etc
- Experiència d´empleat/da: implementació i seguiment de les iniciatives del projecte de millora de l´experiència de l´Empleat a l´ACT.
- Formació i desenvolupament: participar en el disseny, desenvolupament i implementació de programes de formació i desenvolupament per l´equip de l´ACT.
- Gestió del rendiment (objectius i competències): participació en l´elaboració de qüestionaris, planificació i elaboració de manuals de funcionament de les sessions de feed-back, col-laboració, suport i seguiment en l´establiment d´objectius de rendiment i avaluació per competències, identificació de necessitats de desenvolupament.
- Gestió de persones: gestió dels processos administratius relacionats amb la contractació, les nòmines, les baixes laborals, les vacances, les assegurances socials, la gestió de presència i teletreball.
- Donar suport quan sigui necessari: en altres projectes de la unitat: Pla d´Igualtat, Pla de sostenibilitat, projectes de suport a l´emprenedoria, formació al sector, etc, etc
- Donar suport quan sigui necessari en la vesant administrativa de qüestions diverses de recursos humans: pressupost anual amb el seu desglossament, expedients de contractació, inventari de personal, descripció i avaluació dels llocs de treball, carreres professionals, accidents de treball, relacions amb el Comitè d'Empresa, etc...
- Donar suport quan sigui necessari en la relació amb serveis de personal externalitzats (assessoria laboral, gestoria, assegurances,...), a més de dur-hi a terme els corresponents intercanvis d'informació.
**Quines són les condicions?
**
- Horari: 37,5 hores setmanals
- Modalitat híbrida: 3 dies presencials i 2 de teletreball
- Lloc: Passeig de Gràcia, 105, 08008 Barcelona

Busquem una persona amb** pensament analític, orientació a persones, treball en equip i que comparteixi els valors de l´ACT.
**

Requisits:

- Titulació universitària en Administració d´Empreses, Psicologia, Pedagogia, Relacions laborals, Dret o similar.
- Idiomes: català, castellà i anglès (nívell professional parlat i escrit).
- Capacitat analítica, comunicació interpersonal, pensament sistèmic i global, organització i planificació i gestió d'incidències.
**T'animes a acompanyar-nos en aquest gran repte?
**
- Les persones inscrites donen el seu consentiment per a que l'Agència Catalana de Turisme consulti les seves dades a altres administracions o organismes per comprovar que compleixen les condicions requerides per accedir a l'objecte d'aquesta oferta i que les consulti durant la seva vigència._
- Contra aquesta convocatòria, la persona interessada pot interposar demanda contenciosa laboral davant dels Jutjats Socials en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seva publicació/comunicació, d'acord amb les previsions establertes a l'article 69.2 de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social -LRJS-, i seguint el procediment establert als articles 151 i 152 de la referida LRJS, sens perjudici que pugui interposar qualsevol altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos._


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Tècnic/A De Selecció De Personal

JUSAD ASSISTÈNCIA necessita incorporar al seu equip un **TÈCNICO/A DE SELECCIÒ DE PERSONAL** per treballar a les seves oficines ubicades a Badalona. **FUNCIO...


Jusad Assistència S. L. - Barcelona

Publicado 7 days ago

Senior Hr Generalist (Temporal)

**¿Quieres tener un mayor impacto en la sociedad uniéndote a la revolución de la movilidad sostenible? ** En Cooltra trabajamos para que más de 1 millón de ...


Cooltra - Barcelona

Publicado 7 days ago

Tècnic/A Administratiu/Va - Punt Del Voluntariat I

Tècnic/a administratiu/va - Punt del Voluntariat i Suport Associatiu d'Esplugues de Llobregat - Localidad: Esplugues de Llobregat - Provincia: Barcelona - Nº...


Fundesplai - Fundació Catalana De L'Esplai - Barcelona

Publicado 7 days ago

New Graduate Talent Program. Servicios

Barcelona, ESSi quieres formar parte del grupo financiero líder en banca minorista, que lidera la innovación en el sector y que es un referente en banca soci...


Caixabank - Barcelona

Publicado 7 days ago

Built at: 2025-01-11T07:05:46.198Z