**Qui som?**
La Fundació AVAN va néixer el 1993 amb l'objectiu de recolzar i vetllar per la millora de qualitat de vida de les persones que pateixen malalties neurològiques i el seu entorn, d'acord amb la missió, la visió i els valors de l'entitat. Actualment la fundació AVAN es troba a Sabadell, Terrassa, Rubí i Sant Cugat.
Amb l'actual creixement de l'entitat, cerquem una figura de tècnica de gestió de persones per donar suport a la directora de gestió de persones.
**Què busquem?**
Estem buscant un/a tècnic/a de gestió de persones que, en dependència de la Directora de gestió de persones, desenvolupi les funcions següents a l'entitat:
1. Selecció de personal tècnic de l'entitat per cobertura de suplències i participació al procés de selecció de personal estable de l'entitat
2. Actualització de la borsa de professionals per disciplines a la base de dades
3. Contacte amb la gestoria per tramitar contractacions i altres gestions
4. Gestionar personal de pràctiques de l'entitat i convenis amb diferents escoles i universitats
5. Tasques de Prevenció de Riscos Laborals de l'entitat
6. Revisió periòdica de fitxatges de les persones treballadores de l'entitat
7. Suport a les tasques relacionades amb la gestió del pla continuat de formació de l'entitat
8. Suport a la gestió de les vacances i hores personals de la plantilla
9. Revisió periòdica dels calendaris del professionals
10. Suport a la implementació de les mesures del Pla d'Igualtat de l'entitat
**Requisits**:
Diplomatura o grau en Relacions Laborals, RRHH, Psicologia, Ciències del Treball o similar
Valorable formació complementària en gestió de persones
Imprescindible domini del català (Nívell C) i castellà
Experiència professional necessària mínima d'un any en un lloc similar
Ofimàtica a nívell usuari de l'entorn Windows i paquet office (Excel)
**Competències**:
1. Compromís
2. Treball en equip
3. Orientació a l'usuari
4. Qualitat a la feina
5. Facilitat de relació i tracte amable
**Què oferim?**
La feina es durà a terme sobretot al centre de Sabadell i Terrassa
Incorporació a una entitat de 30 anys de recorregut amb molt bon ambient laboral i una labor social de gran interès
Rang salarial per jornada completa entre 25.000 i 26.000 € bruts/anuals (jornada parcial proporcional)
Tipo de puesto: Media jornada, Contrato indefinido
Salario: 25.000,00€-26.000,00€ al mes
Beneficios:
- Jornada intensiva los viernes
- Programa de formación
Horario:
- De lunes a viernes
Tipos de compensaciones complementarias:
- 14 pagas
Preguntas para la solicitud:
- Tindries disponibilitat per començar a treballar a mitja jornada?
- Ens podries explicar breument la teva experiència en l'àmbit de gestió de persones / selecció?
Ubicación del trabajo: Empleo presencial