Tècnic/A De Gestió De Persones - Mitja Jornada

Detalles de la oferta

**Qui som?**

La Fundació AVAN va néixer el 1993 amb l'objectiu de recolzar i vetllar per la millora de qualitat de vida de les persones que pateixen malalties neurològiques i el seu entorn, d'acord amb la missió, la visió i els valors de l'entitat. Actualment la fundació AVAN es troba a Sabadell, Terrassa, Rubí i Sant Cugat.

Amb l'actual creixement de l'entitat, cerquem una figura de tècnica de gestió de persones per donar suport a la directora de gestió de persones.

**Què busquem?**

Estem buscant un/a tècnic/a de gestió de persones que, en dependència de la Directora de gestió de persones, desenvolupi les funcions següents a l'entitat:
1. Selecció de personal tècnic de l'entitat per cobertura de suplències i participació al procés de selecció de personal estable de l'entitat

2. Actualització de la borsa de professionals per disciplines a la base de dades

3. Contacte amb la gestoria per tramitar contractacions i altres gestions

4. Gestionar personal de pràctiques de l'entitat i convenis amb diferents escoles i universitats

5. Tasques de Prevenció de Riscos Laborals de l'entitat

6. Revisió periòdica de fitxatges de les persones treballadores de l'entitat

7. Suport a les tasques relacionades amb la gestió del pla continuat de formació de l'entitat

8. Suport a la gestió de les vacances i hores personals de la plantilla

9. Revisió periòdica dels calendaris del professionals

10. Suport a la implementació de les mesures del Pla d'Igualtat de l'entitat

**Requisits**:
Diplomatura o grau en Relacions Laborals, RRHH, Psicologia, Ciències del Treball o similar

Valorable formació complementària en gestió de persones

Imprescindible domini del català (Nívell C) i castellà

Experiència professional necessària mínima d'un any en un lloc similar

Ofimàtica a nívell usuari de l'entorn Windows i paquet office (Excel)

**Competències**:
1. Compromís

2. Treball en equip

3. Orientació a l'usuari

4. Qualitat a la feina

5. Facilitat de relació i tracte amable

**Què oferim?**

La feina es durà a terme sobretot al centre de Sabadell i Terrassa

Incorporació a una entitat de 30 anys de recorregut amb molt bon ambient laboral i una labor social de gran interès

Rang salarial per jornada completa entre 25.000 i 26.000 € bruts/anuals (jornada parcial proporcional)

Tipo de puesto: Media jornada, Contrato indefinido

Salario: 25.000,00€-26.000,00€ al mes

Beneficios:

- Jornada intensiva los viernes
- Programa de formación

Horario:

- De lunes a viernes

Tipos de compensaciones complementarias:

- 14 pagas

Preguntas para la solicitud:

- Tindries disponibilitat per començar a treballar a mitja jornada?
- Ens podries explicar breument la teva experiència en l'àmbit de gestió de persones / selecció?

Ubicación del trabajo: Empleo presencial


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Responsable Administración

Descripción Empresa líder en el sector de la piscina y en crecimiento, está buscando un/a Responsable de Administración con sólida experiencia para unirse al...


Pimec Jobs - Barcelona

Publicado 15 days ago

Administrativo/A De Facturación Con Inglés

¿Tienes experiencia en Facturación? ¿Posees un nivel alto de Inglés?¿Te gustaría poder entrar en uno de los bufetes más importantes a nivel nacional para dar...


Adecco - Barcelona

Publicado 15 days ago

Administrativo/A Contable Cuentas A Pagar

Te estamos buscando como: Administrativo/a Contable Cuentas a Pagar Ubicación Barcelona Tipo de contrato Indefinido Incorporación Inmediata En Laboratorio Bo...


Grupo Boniquet Sl - Barcelona

Publicado 15 days ago

Administrativo/A Cuentas A Pagar

¿Te gustaría formar parte de una importante empresa del sector retail? ¿Estás buscando una oportunidad estable que pueda aportarte un crecimiento profesional...


Adecco - Barcelona

Publicado 15 days ago

Built at: 2024-12-01T06:48:38.344Z