Tècnic/A De Gestió Concerts I Licitacions A Granollers

Detalles de la oferta

A Doble Via t'estem buscant!
Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones, envia'ns el teu currículum.
Volem que formis part d'un gran equip!Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic.
Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de gènere.PosicióA Doble Via estem buscant un/a tècnic/a de gestió de concerts i licitacions, amb dependència del responsable de qualitat.
En coordinació amb les direccions i sotsdireccions d'àrea i caps de departament, s'encarregarà de la gestió administrativa de les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents.Funcions principalsElaboració i presentació de la documentació per a la consecució d'acreditacions de gestió de serveis del Departament de drets socials i el Departament de feminismes amb el suport de la direcció d'Àrea.Revisió de la cartera de serveis per tal de fer una prospecció de nous serveis a prestar i susceptibles d'acreditació amb el vistiplau de la direcció.Elaboració de projectes per a les provisions de servei que es convoquin i millora dels projectes actuals presentats a provisions anteriors.Cerca d'equipaments on ubicar els serveis de la provisió i gestió de l'acondicionament dels mateixos un cop atorgat el servei (obres, mobiliari, materials, etc.
).Suport en la recerca d'equips pels serveis de nova obertura.Elaborar amb el responsable de qualitat i el suport de la directora d'Àrea el procediment i processos de qualitat dels nous serveis.Elaboració de projectes tècnics i altra documentació necessària per a licitacions.Recerca de licitacions alineades amb els objectius de l'Àrea.Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents, pròrrogues.Seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients (contractes de servei, pressupostos lliurats i documentació annexa: pròrrogues, sol·licituds d'actualització d'IPCs, etc.).
Responsable de l'actualització de la BBDD de concursos.Atendre requeriments de documentació administrativa dels clients al llarg de tot el seu cicle de vida (presentació a licitació, contractació, tancament, pròrrogues).Actualització del Registre Electronic de Licitadors (RELI).Responsable de demanar el "Certificat de bona execució" dels serveis als tècnics/instància genèrica.
Vetllar per a la consecució dels certificats de bona execució dels serveis prestats un cop acabats els contractes o durant la vigència del mateix per tal de tenir-ne un arxiu per a les noves licitacions que els requereixin.
Arxiu dels mateixos per tipologies de servei i per àrees.RequisitsGrau en Ciències Socials i/o Ciències de l'Educació (Educació Social, Pedagogia, Treball Social, Sociologia, Antropologia o Psicopedagogia).Formacions d'especialització en l'àmbit de vulnerabilitat social, i/o en l'àmbit de les violències masclistes, el gènere i els feminismes.Experiència mínima de 2 anys en processos d'obertura de nous serveis, elaboració de projectes i propostes tècniques i processos de qualitat.Alta competència digital, especialment a nivell d'Office 365 i sobretot d'Excel.Nivell C de català.Oferim30h/s de dll a dv en horari flexible entre 8 i 14h.Possibilitats d'1 dia de teletreball.Contracte indefinit.SBA: 24.677,80 € a jornada completa.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Jhn-411 - Recepcionista - Hotel Rural

Grupo de Hostelería (Hoteles) busca nuevos compañeros/as para que se incorporen a nuestro equipo de profesionales en un centro ubicado en una de las zonas má...


Super Espot - Lleida

Publicado 12 days ago

Auxiliar Administrativo/A Para Guissona

¿Tienes experiencia previa en gestión de logística de transporte? ¿Tienes conocimientos de administración? ¿Estás en búsqueda de un empleo estable y en el qu...


Adecco (Spain) - Lleida

Publicado 10 days ago

Administrativo/A Adjunto/A Dirección

Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral. #Conectamoseltalentoconlasoportunidades Desde la oficin...


Grupo Iman - Lleida

Publicado a month ago

Técnico/A Administrativo/A (Nm-290)

¿Muestras experiencia previa como gestión de logística de transporte? ¿Tienes conocimientos de administración? ¿Estás en búsqueda de un empleo estable y en q...


Adecco - Lleida

Publicado 12 days ago

Built at: 2025-01-09T21:17:39.501Z